بجنورد- رییس کل دادگستری خراسان شمالی از دستگیری فردی به اتهام های کلاهبرداری، جعل اسناد و امضاء، غصب عناوین دولتی، توهین به اشخاص، خیانت در امانت و عدم ثبت واقعه نکاح خبر داد .

کلاهبردار و جاعل حرفه ای در گرمه دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین قدرتی افزود : این فرد متولد ۱۳۶۳ بوده که با داشتن چهره ای موجه ، اقدام به شناسایی خانم های مطلقه دارای ملائت مالی در شهرستان های متعدد کرده و با پیشنهاد ازدواج با آنها به صورت موقت ازدواج و با فریب دادن آن ها نسبت به اخذ دسته چک به نام شکات اقدام و با جعل امضا نسبت به صدور چک ها اقدام می کند .

وی اظهار داشت : این فرد در برخی موارد با غصب عناوین دولتی خود را به عنوان راننده قاضی و دهیار روستای رباط قره بیل معرفی و تحت همین عناوین کلاهبرداری های متعددی را انجام داده است .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : وی همچنین از طریق فریب دادن مردم به داشتن موسسات غیر دولتی و امیدوار ساختن آن ها به بکارگیری و اشتغال نسبت به کلاهبرداری از آن ها اقدام می کرده است .

قدرتی با اشاره به کشف برخی مدارک از جمله عکس های نسوان، کپی شناسنامه ها، کارت های تبلیغاتی و سند نکاحیه عادی  تصریح کرد : کشف این مدارک حاکی از این است که متهم مذکور بیش از موارد مکشوفه و در شهرستان های دیگر مرتکب بزه شده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.