معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص " معاینه فنی برتر"گفت: تغییری در مورد سطح معاینه فنی خودروهای متقاضی طرح ترافیک صورت نگرفته است.

تغییری در روند اخذ معاینه فنی صورت نگرفته است

به گزارش «قدس آنلاین»،  مازیار حسینی با اشاره به اخبار منتشر شده در مورد الزام اخذ معاینه فنی برتر افزود: این اخبار ناشی از سوء برداشت بوده و تغییری در مورد سطح معاینه فنی خودروهای متقاضی طرح ترافیک صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: از هرگونه مصوبه و اقدامی که منجر به کاهش آلاینده ها شود استقبال می کنیم اما باید به این نکته توجه کنیم که هرگونه تغییر در سطح معاینه فنی منوط به مصوبه شورای عالی محیط زیست کشور جهت اصلاح استانداردهای حدود آلایندگی خودروها و مسائل جنبی آن دارد که پس از ابلاغ جنبه اجرایی پیدا می کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یادآور شد " معاینه فنی برتر" نوعی امکان تست دور موتور بالا و ارتقاء شاخص های آلایندگی موجود است که در صورت تصویب نهایی، مشخص شدن جزئیات آن توسط مراجع ذیصلاح و ابلاغ آن، امکان اجرا در مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران را دارد امّا حتماً شرایط آن عطف به ماسبق نمی شود.

 حسینی در خصوص روند اخذ معاینه فنی جهت دریافت طرح ترافیک در سال جاری گفت :این مسئله مانند سابق انجام شده و هیچگونه تغییری در روند یا  شکل انجام معاینه فنی صورت نگرفته است و درصورت ابلاغ آن شامل خودروهایی که دارای معاینه فنی معتبر هستند نمی شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.