کرمانشاه- عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از پرداخت حقوق به جانبازان کمتر از ۲۵ درصد، رزمندگان و بسیجیان با ۶ ماه سابقه در طول دفاع مقدس و طی برنامه ششم توسعه خبر داد.

جانبازان زیر ۲۵ درصد در برنامه ششم توسعه حقوق می گیرند

به گزارش قدس آنلاین، قاسم جاسمی صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه، با انتقاد از اینکه حجم بودجه های عمرانی در استان کم است گفت: در سال گذشته ۸۴ درصد بودجه های تخصیص یافته به استان جاری و مابقی عمرانی بوده این در حالی است که امسال ۹۰ درصد اعتبارات جاری و مابقی عمرانی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به زودی نمایندگان مشغول بررسی و ارزیابی بودجه سال۹۶ می شوند خواستار مشارکت مدیران ادارات در انعکاس مشکلات استان شد.

جاسمی گفت: برخی از مدیران ادارات استان در تصویب برنامه ششم توسعه ما را یاری کردند و مطالباتی داشتند که با بیان آن در مجلس توانستیم به دستاوردهای خوبی نائل شویم.

وی افزود: در برنامه ششم توسعه مصوب شده ۱۰درصد اعتبارات عمومی کشور به استان ما تخصیص یابد که این امر گامی ارزشمند تلقی می شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان کرمانشاه علاوه بر اعتبارات سالیانه تخصیص یافته است.

جاسمی از پرداخت حقوق به جانبازان کمتر از ۲۵ درصد، رزمندگان و بسیجیان با شش ماه سابقه در طول دفاع مقدس و طی اجرای برنامه ششم توسعه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه دنبال حل مشکلات ریزگردها در استان هستیم افزود: اعتیاد، طلاق و بزهکاری از جمله مشکلات استان ما است که رفع آن همتی جمعی را می طلبد.

جاسمی خواستار تشکیل اتاق فکر برای رفع مشکلات استان نظیر اتاق فکر زمان جنگ تحمیلی شد و گفت: در حال حاضر  ۳۸ نفر از مدیران ما غیر بومی است که مورد انتقاد جدی است.

وی خواستار مشارکت بیشتر مدیران و کارکنان برای انعکاس مشکلات شد و افزود: در حال حاضر مجلس در سه شیفت کاری فعالیت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.