چالوس- از سوی وب‌ سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، مرتضی مهرزاد ملی ‌پوش مازندرانی تیم والیبال نشسته کشورمان به‌ عنوان یکی از ۲۳۰ ورزشکار تماشایی معرفی شد.

ملی ‌پوش مازندرانی به ‌عنوان ورزشکار تماشایی معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، وب سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک از روز دوشنبه ۹ ژانویه، اقدام به معرفی ورزشکاران شاخصی از ۲۲ رشته پارالمپیک تابستانی کرده بود که این اقدام با عنوان «ورزشکاران تماشایی» آغاز شده است.

بر پایه این خبر، در طی این مدت ۲۳۰ ورزشکاری که از سال ۲۰۱۷ تا بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، می‌توانند خبرساز باشند به عموم مردم معرفی می‌شوند.

برخی از این ورزشکاران، جوانانی هستند که تا بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ پیشرفت خواهند کرد و استعدادهای آنها شکوفا می ‌شود و تعدادی نیز از افرادی هستند که پیش از این مدال‌آور و افتخارآفرین بوده‌اند.

این روزها به دو رشته گلبال و والیبال نشسته اختصاص داشت و در رشته والیبال نشسته هشت ورزشکار از کشورهای بوسنی، مصر، برزیل، آمریکا، چین، هلند و ایران معرفی شدند که مرتضی مهرزاد بلندقامت ‌ترین بازیکن والیبال نشسته حاضر در پارالمپیک ریو نیز در زمره این هشت ورزشکار تماشایی قرار گرفت.

پیش از این نیز زهرا نعمتی در رشته تیر و کمان و بهزاد زادعلی اصغر در رشته فوتبال پنج نفره نابینایان، در زمره این ورزشکاران تماشایی معرفی شده بودند.

گفتنی است: اعلام اسامی این ورزشکاران تا ۱۹ ژانویه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.