کرمان- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان گفت: ۵۷ پروژه اقتصاد مقاومتی در کرمان در حال انجام است که میزان پیشرفت آن ها به صورت آنلاین رصد شده و به استاندار گزارش می شود.

۵۷ پروژه اقتصاد مقاومتی در کرمان در حال انجام است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی حسینی نژاد صبح یکشنبه در گردهمایی روسای ادارات سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان که در شهرستان بافت برگزار شده بود به تأکید رهبر انقلاب به عملیاتی کردن برنامه ها اشاره و اظهار کرد: هدف ما این است که کارها را به صورت عملیاتی انجام دهیم و پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه ۵۷ پروژه اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت استان کرمان بر عهده این سازمان است، افزود: میزان پیشرفت این پروژه ها به صورت آنلاین رصد می شود  و گزارش آن را به استاندار اعلام می کنیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان ادامه داد: دوازده و نیم درصد از پیش بینی که در استان برای این برنامه ها در نظر گرفته شده بود، جلوتر هستیم.

وی با اشاره به اینکه میانگین تکمیل پروژه های حوزه صنعت و معدن بیش از پنج سال است، افزود: اولین گام عملیاتی کردن این پروژه ها صدور مجوز است که همین بیش از ۱۵۰ روز  زمان نیاز دارد.

حسینی نژاد با بیان اینکه بافت پنجمین شهرستانی است که مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به صورت گروهی در آن حضور می یابند، تصریح کرد: درصدد هستیم بسیاری از اقدامات را به صورت تفویض اختیارات به شهرستان ها واگذار کنیم.

وی برخی پروژه های اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت را در استان کرمان برشمرد و گفت: نگاه ما این است که زمینه های توسعه استان را در همه شهرستان ها به صورت یکسال پایه ریزی کنیم.

حسینی نژاد با بیان اینکه برای پیگیری برخی پروژه ها نیازمند بازنگری در نیازهای منطقه ای است، گفت: برخی پروژه های استان باید برنامه ریزی کارشناسی شوند.

وی به برخی از پروزه های انجام شده در بافت اشاره کرد و گفت:

بسیاری از پروژه‌های بسیار خوب موجود در این منطقه می‌تواند به عنوان زیرساخت برای ورود صنایع دیگر به این منطقه قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.