اولین جلسه «هیات های رصد و اندیشه ورزی در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی» با محوریت طلاق در وزارت کشور برگزار می شود.

اولین جلسه «هیات های رصد و اندیشه ورزی در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی» برگزار می شود

به گزارش «قدس آنلاین»،   «هیات های رصد و اندیشه ورزی در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی» با محوریت آسیب های اجتماعی اولین و مهم ترین طرح وزارت کشور در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی در کشور است

هدف از این طرح: «ایجاد حرکتی ملی در حوزه نخبگانی جهت استفاده از نظرات کارشناسی برای شناخت علل اصلی بروز آسیب های اجتماعی و شناسایی راهکارهای عملیاتی برای مهار و مقابله با این آسیب ها در چارچوب گفتمان اسلامی- ایرانی و متناسب با شرایط و امکانات جامعه ایرانی است».

یکی از نمودهای این طرح برگزاری سلسله جلساتی منظم و مداوم با حضور کارشناسان حوزه آسیب های اجتماعی در وزارت کشور است. موضوع طلاق محور جلسه روز دوشنبه ۲۷ دی ماه سال ۱۳۹۵ خواهد بود. این جلسه فردا با حضور ۲۳ نفر از متخصصان حوزه آسیب های اجتماعی برگزار خواهد شد که همگی از نخبگان این حوزه هستند. ترکیب شرکت کنندگان به گونه ای انتخاب شده تا از همه جوانب بتوانند مسئله طلاق را بررسی و تحلیل کنند.

این جلسه با حضور متخصصان و کارشناسانی مطرح در این زمینه همچون محمد حسین باهر، حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی، دکتر تقی آزاد ارمکی، دکتر غلامعلی افروز و دکتر علی مظاهری برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.