حساس ترین بازی هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس را تیم های منچستر یونایتد و لیورپول برگزار کردند که این دیدار با تساوی خاتمه یافت.

تساوی منچستر یونایتد و لیورپول/ تقابل مورینیو و کلوپ برنده نداشت

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال منچستر یونایتد و لیورپول از ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی مهیج با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در نیمه نخست این بازی این تیم لیورپول بود که موفق به گلزنی شد و با برتری به رختکن رفت. در دقیقه ۲۷ بازی پل پوگبا با اشتباهی عجیب مرتکب پنالتی شد تا میلنر آن را به گل تبدیل کند.

در نیمه دوم بازی هیجان زیادی داشت و هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند. شیاطین سرخ تا دقیقه ۸۴ برای رسیدن به گل صبر کردند تا اینکه زلاتان با ضربه سر خود روی یک موج پردامنه حمله توسط میزبان دروازه حریف را گشود.

بعد از این گل منچستر یونایتد به حملات خود ادامه داد اما این تیم لیورپول بود که یک موقعیت ایده آل گلزنی را توسط واینالدام از دست داد تا جدال دو تیم با تساوی خاتمه یابد.

با این نتیجه تیم لیورپول ۴۵ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت. تیم منچستر یونایتد هم با ۴۰ امتیاز در مکان ششم جدول ایستاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.