کلودیو براوو، دروازه بان شیلیایی سیتیزن ها از ۲۲ شوت آخری که در لیگ برتر به سمت دروازه اش زده شده، ۱۴ گل دریافت کرده است.

آمار نگران کننده دروازه بان پیشین بارسلونا در منچستر سیتی

به گزارش قدس آنلاین، این آمار ضعیف نشان می دهد که چرا دروازه منچستر سیتی در چهار بازی از هفت بازی اخیرش، با اولین شوت به چهارچوب باز شده است. واکاوی دلیل آسان گل خوردن سیتی چندان ساده نیست و پپ گواردیولا نیز مصر است که نمی داند مشکل کار کجاست.

اما اعداد و ارقام به براوو اشاره دارند. دروازه بانی که هرگز در میان هواداران نتوانست محبوبیت جو هارت را به دست آورد. نا توانی براوو در مهار ضربات، چه در مصاف های تک به تک، چه روی شوت های راه دور با انتقادات فراوانی روبرو شد. آمارها نشان می دهند که براووی شیلیایی فصل ضعیفی را پشت سر می گذارد.

در رقابت های این فصل لیگ برتر ۵۴ شوت به سمت دروازه او شلیک شده که ۳۱ شوت را مهار کرده است. این بدان معناست که ۴۲.۵۹ درصد از این شوت ها دروازه او را گشوده است. در این فصل ۲۷ دروازه بان وجود دارند که بیش از ۲۰ شوت به سمت دروازه شان زده شده و تنها چهار نفر از آنها آمار بدتری از براوو ثبت کرده اند. دروازه بان ساوتهمپتون، فریزر فارستر با ۴۳.۳۳ درصد، دروازه بان سوانسی، لوکاژ فابیانسکی با ۴۳.۷۵ درصد، دروازه بان استوک، شی گیون با ۴۵.۱۶ درصد و دروازه بان لسترسیتی، ران روبرت زیلر با ۴۷.۰۶ درصد، چهار دروازه بانی هستند که آماری ضعیف تر از براوو داشته اند.

تیبو کورتوا و پتر چک تنها ۲۸ درصد از شوت های به سمت دروازه شان تبدیل به گل شده و هوگو لوریس با ۲۶ درصد از این لحاظ در صدر است. تا قبل از دیدار منچستر با لیورپول، ۳۰.۶۵ شوت ها به دروازه داوید دی خیا مبدل به گل شده و دروازه بان های لیورپول سیمون مینیوله در ۳۵.۴۸ و لوریس کاریوس در ۳۷.۵ درصد مواقع مغلوب شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.