خرم آباد- معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه تعداد دو هزار پایگاه مقاومت در استان وجود دارد افزود: به عبارتی تعداد دو هزار ستاد دهه فجر در استان ایجاد شده است.

۲۰۰۰ پایگاه مقاومت در لرستان فعال است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی حسین پازدار شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد بابیان اینکه تشکیل جلسات و هماهنگی‌های کمیته بسیج از یک ماه پیش در استان انجام‌شده است اظهار داشت: در نخستین روز از دهه فجر رژه موتوری نیروهای مسلح در استان توسط فرماندهی انتظامی استان ساعت ۹ صبح  از فرودگاه خرم‌آباد به مرکز شهر انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین برپایی ایستگاه صلواتی با همکاری سازمان صنعت معدن و بسیج اصناف استان، برگزاری مسابقه تیراندازی بین مدیران و فرماندهان و برگزاری یادواره شهدای قرآنی از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر در استان لرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدای استان با حضور بنیاد شهید و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم انجام و حضور در خطبه‌های پیش از نماز جمعه از دیگر برنامه‌هایی است که صورت می‌گیرد.

پازدار بابیان اینکه همایش ایلات و طوایف به میزبانی سپاه ناحیه عشایری در استان لرستان برگزار می‌شود تصریح کرد: همایش بسیج جامعه زنان تحت عنوان نقش زنان در انقلاب اسلامی نیز در استان برگزار می‌شود.

وی گفت: دیدار با خانواده شهدا و برگزاری نماز وحدت نیروهای مسلح و مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعزام تیم‌های امدادی به مناطق محروم و اعزام مبلغ به مناطق نیز در استان انجام  می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.