تیم فوتبال رئال مادرید در حالی که تا دقایق پایانی دیدار خود مقابل سویا از میزبان پیش بود با دریافت دو گل نتیجه را به سویا واگذار کرد.

سویا به شکست ناپذیری رئال مادرید پایان داد/ تیم زیدان بازی برده را باخت

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال سویا و رئال مادرید به فاصله چند روز بعد از تساوی ۳ بر ۳ در رقابتهای جام حذفی، به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک سویا خاتمه یافت.

در این دیدار که به میزبانی سویا و در چارچوب هفته هجدهم لالیگا انجام گرفت دو تیم در نیمه نخست موفق به گلزنی نشدند و با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم ابتدا رئال مادرید به گل رسید. در دقیقه ۶۶ بود که داور خطای دروازه بان سویا روی کارواخال را پنالتی اعلام کرد و رونالدو آن را در خلاف جهت حرکت دروازه بان سویا به گل تبدیل کرد.

بعد از این گل تیم سویا به طور کامل بازی را در اختیار گرفت و فشار فراوانی به تیم رئال مادرید وارد کرد. در دقیقه ۸۵ روی یک ضربه ایستگاهی سرخیو راموس به اشتباه دروازه خودی را گشود تا حساب کار برابر شود.

سویا که حملات خود را ادامه داده بود در دقیقه ۹۲ به گل دوم نیز دست پیدا کرد. استفان یووتیچ روی یک حرکت زیبا و ضربه ای فنی دروازه رئالی ها را گشود تا تیم زیدان که عموما بازی های باخته را در دقایق پایانی به سود خود تغییر می داد پس از ماهها طعم شکست را بچشد.

رئال مادرید که یک بازی معوقه را پیش روی دارد با ۴۰ امتیاز همچنان صدرنشین است. سویا با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد. تیم بارسلونا هم با ۳۸ امتیاز در رده سوم جدول ایستاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.