سرمربی لیورپول معتقد است یونایتد فقط با برنامه توپ‌های بلند سعی در کسب نتیجه داشت.

یورگن کلوپ تاکتیک مورینیو را زیر سوال برد/ یونایتد فقط بدنبال توپ های بلند بود

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی تلگراف، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته‌ لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و لیورپول برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یورگن کلوپ در این باره گفت‌: فکر می‌کنم یونایتد زمان زیادی از بازی را به ارائه بازی مستقیم روی آورد که فقط توپ‌ها را روی دروازه می فرستاد. بعد از ۸۰ ‌دقیقه بازی فشرده، خیلی سخت بود که بازیکنانم فشار بازی مستقیم را تحمل کنند. آنها توپ های بلندی را ارسال کردند و توانستند روی یکی از این صحنه‌ها هم به گل برسند. اگر کمی شانس داشتیم می‌توانستیم سه امتیاز این مسابقه دست پیدا کنیم ولی به‌ هر حال از یک امتیاز هم راضی هستم. نمایش خوبی در این بازی سخت داشتیم. همه قبل از مسابقه فکر می‌کردند به دلیل بازی‌های اخیر یونایتد، در این مسابقه شکست می‌خوریم اما با وجود مشکلاتی که داشتیم، نمایش خوبی را ارائه دادیم. نیاز بود شجاع باشیم که بودیم. در نهایت به آن‌چه که می‌خواستیم نیز دست پیدا کردیم. هر چند ۱۰۰ درصد از همه چیز رضایت ندارم.

قبل از شروع مسابقه، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) جوئل ماتیپ، مدافع لیورپول را به دلیل این که برای کامرون در جام ملت‌های آفریقا بازی نکرد، از حضور در این بازی منع کرد. تصمیمی که باعث شد سرمربی آلمانی لیورپول از حضور الکساندر آرنولد در زمین مسابقه استفاده کند. بازیکنی که در پایان مورد تمجید کلوپ نیز قرار گرفت. سرمربی لیورپول در این رابطه گفت‌: آرنولد بازیکن خیلی خوبی بود و نمایش خیلی خوبی داشت. از اینکه او در زمین مسابقه بود، خیلی احساس خوبی داشتم. او در آینده می‌تواند به بازیکن بزرگی تبدیل شود. الکساندر برابر آنتونی مارسیال که یکی از سریع ترین بازیکنان لیگ برتر است، نمایش تحسین برانگیزی را ارائه داد. تمام بازیکنانم در این بازی زحمت زیادی کشیدند. می‌توانستیم با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم  ولی باید با همین یک امتیاز کنار بیاییم.

لیورپول هفته‌ بعد باید برابر سوانزی بازی کند و در ادامه، برای جبران شکست دور رفت نیمه نهایی جام اتحادیه برابر ساوتهمپتون به میدان می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.