۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 493413

سرمربی رم که از پیروزی برابر اودینزه بسیار خوشحال است، از شخصیت بالای تیمش سخن گفت.

اسپالتی: رم تیمی قوی و باشخصیت شده است

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از مدیاست، رم در یکی از دیدارهای حساس هفته بیستم سری A توانست با یک گل در خانه اودینزه به پیروزی برسد تا با توجه به  شکست یوونتوس، به صدر جدول رده‌بندی نزدیک شود. 

لوچانو اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: برای کسب پیروزی مصمم بودیم و خوشبختانه با دست پر به خانه برمی‌گردیم. وقتی یک تیم از فرصت هایش استفاده نمی‌کند، طبیعی است که در معرض شکست قرار می‌گیرد. در نیمه نخست بسیار خوب بودیم. خوشبختانه بازی را کنترل کردیم و بعد از گلی که به ثمر رساندیم، اجازه ندادیم اودینزه دروازه‌مان را باز کند.

به نقل از ایسنا، او ادامه‌ داد: رم به تیمی قوی و با شخصیت تبدیل شده است. این همان چیزی است که می‌خواهم. از توان بدنی بالایی که بازیکنان خط میانی ما داشتند، به خوبی استفاده کردیم و توانستیم سه امتیاز حساس را به دست آوریم. بسیار خوشحالم که پیروزی این بازی شدیم. بازی کردن در خانه اودینزه سخت است ولی با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

رم با پیروزی و با ۴۴ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند تا اختلاف این تیم با یوونتوس صدرنشین تنها به یک امتیاز کاهش یابد. البته یووه یک بازی عقب افتاده نیز دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.