تبریز- فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۵ خودروی سرقتی توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ جهاد خبر داد.

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای خودرو در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، فرهنگ نوروزی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در منطقه‌ای از تبریز، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ویژه پلیس تبریز قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۴ جهاد با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی کرده و وی را هنگام پرسه‌زنی با یک خودروی مسروقه طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

نوروزی تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر هر گونه جرم می‌شد، در بازجویی تکمیلی لب به اعتراف گشود و به چهار فقره سرقت خودروی دیگر با همدستی سارقی دیگر اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس توانستند به سرعت سارق دیگر را شناسایی و دستگیر کنند، خاطرنشان کرد: سایر خودروهای سرقتی نیز پس از اعتراف متهم کشف و برای تحویل به مالباختگان به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نوروزی ضمن تاکید بر نقش موثر همکاری و مشارکت مردمی در پیشگیری و کشف جرایم به ویژه سرقت، از آنان خواست تا از طریق سامانه ۱۱۰ همواره یار و یاور پلیس در اجرای ماموریت‌ها باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.