جاجرم- معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت:انقلاب اسلامی تمامی معادلات دنیا را به هم ریخت و به دشمن ثابت شد مردم ایران با اتحاد توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند.

انقلاب اسلامی معادلات دنیا را به هم ریخت

به گزارش قدس آنلاین، محمد تقی ایرانی صبح دوشنبه درجلسه شورای اداری جاجرم افزود:ملت ما با مقابله با تحریم های ظالمانه اقتدار خود را به جهانیان نشان داد و امروز نیزبا دیپلماسی فعال نباید اجازه اتحاد دولتها بر علیه جمهوری اسلامی را به آنها بدهیم.

وی اظهار داشت: ماباید با تدبیر وعقلانیت اجماع کشورهای مختلف برعلیه ایران را برهم بزنیم وهمچنان که دولت خوشبختانه تاکنون دراین زمینه موفق بوده و باعث لغو تحریم های مختلف شده ولی بعضی از تحریم ها هست که به انرژی هسته ای ارتباطی ندارد وتاکنون درباره آنها مذاکره نشده است.

وی درادامه گفت: برجام تماما براساس سیاست های نظام انجام شده است که متاسفانه با بدعهدی طرف مقابل مواجه شدیم که مقام معظم رهبری نیز بارها دراین زمینه تذکر داده بودند وخوشبختانه تیم مذاکره کننده همواره از نظرات مقام معظم رهبری تبعیت کرده و خواهد کرد.

ایرانی خاطر نشان کرد: امروز ورود ایرباس به کشور نشان می دهد تحریم های آنها از داخل به هم ریخته است وآنها همواره به ایران ظلم کرده اند و آمریکا در این راه نیز تنها مانده است و مانیز هروقت بخواهیم به راحتی می توانیم به قبل از تحریمها برگردیم.

معاون استاندارخراسان شمالی افزود: صهیونیست بین الملل ما را در دنیا خشونت طلب مخل امنیت جهانی و تروریست معرفی کرده در صورتی که امنیت جانی از واشنگتن،آنکارا و... بهم ریخته و غربی ها با تقویت تروریستها باعث شدند امنیت خودشان برهم بخورد.

ایرانی افزود: دشمن همواره به دنبال آن بوده است که ازصدورانقلاب اسلامی به دنیا جلوگیری کند اما امروز انقلاب اسلامی ایران تا ونزوِیلا، یمن، فلسطین، سوریه و بسیاری از کشورها رفته است ومردم این کشورها به برکت انقلاب اسلامی بیدار شده ودرمقابل ظلم ایستاده اند.

وی در ادامه گفت:امروز پیروزی حلب در سوریه بخاطر رشادتها و دلیرمدی های جوانان ایرانی وشهدای مدافع حرم شکل گرفته همجنان که امنیت امروز عراق مرهون فداکاری جوانان ایرانی وحضور سردارسلیمانی در آن کشوراست.

ایرانی همچنین در این جلسه به رحلت آیت الله هاشمی اشاره کرد وگفت: ما مفتخریم در دورانی زندگی کرده ایم که افراد بزرگی همچون مقام معظم رهبری،آیت الله هاشمی ،شهید بهشتی وبزرگان بسیاری برای کشور ومردم زحمتهای بسیاری کشیده اند.

وی خاطر نشان کرد:در طول هفته گذشته مردم ما با حضور در مراسم تشییع آیت الله هاشمی که پس از تشییع امام راحل بی نظیر بود ثابت کردند که قدردان زحمت کشان جمهوری اسلامی هستند وهمچنین پیام رهبرمعظم انقلاب درخصوص وفات آیت الله هاشمی رفسنجانی باعث آرامش دلهای همه یما وتسلی خاطر آحاد جامعه شد.

این مسئول گفت:در طول تاریخ بویژه تاریخ انقلاب اسلامی هیچگاه نتوانستیم از بزرگان خود در طول حیات تجلیل لازم را به عمل آوریم وهمیشه پس از رفتن آنها متوجه می شویم که چه گوهرهای گرانبهایی را ازدست داده ایم همچنان که پس از شهادت بزرگانی همچون آیت اللیه بهشتی و مطهری ورحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی متوجه این موضوع شدیم اما خدا راشاکریم که سایه مقام معظم رهبری برسر ما مستدام است و همیشه با عنایات ایشان آرامش گرفته ایم.

ایرانی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی اشاره کرد وگفت: بحث انتخابات بسیار سرنوشت ساز است وتوصیه به قانون ملاک عمل ما خواهد بود و قانون خط قرمز ماست.اخلاق مداری وتبعیت از قانون باید اصل همه ی کاندیدهای شوراها باشد واز وعده های دروغین به مردم پرهیز شود.

وی گفت: سلامت وامنیت انتخابات از مهم ترین اصولی است که باید انجام شود وخوشبختانه استان خراسان شمالی از مولفه های بسیار بالای امنیت برخوردار است ودارای وحدت و انسجام بسیار بالایی دربین فرق مذهبی وسیاسی برخوردار است واکنون نیز 133 نهاد مردمی و33 تشکل وحزب سیاسی در استان فعال هستد.

امام جمعه جاجرم نیز در این جلسه هفتمین روزرحلت  عالم جلیل و مجتهد والامقام حضرت آیت ا..هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت وافزود : دو مورد از نکات مهمی که آیت ا..هاشمی برآن تاکید داشت نخست بحث ولایت و رهبری  و دیگری بحث وحدت و همدلی  بود که امیدواریم با وحدت و همدلی حول محور ولایت امانتدار خوبی برای انقلاب باشیم

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: رهبر انقلاب  چهار عامل اقتدار نظام را در جمع مردم قم به  ترتیب ایمان و معرفت دینی ،قدرت علمی ،اقتصاد مقاومتی  که باید توجه ویژه به این مسئله  داشت و راه حل این مسئله راهی جز  با بالابردن تولید و حمایت از تولید کنندگان ندارد 

وی چهارمین عامل اقتدار نظام عزت ملی را مطرح کردو افزود : به هیچ قیمتی نباید ازاین مسئله غفلت کنیم  و مسئولین زمانی میتوانند موفق باشند که پرتلاش باشند زیرابا خمودگی راهی از پیش نخواهند برد.

فرماندار جاجرم نیز با گرامیداشت یاد و خاطر شهداو تسلیت رحلت جانکاه آیت ا..هاشمی رفسنجانی گفت: دولت تدبیر و امید خدمات بزرگ و ارزنده ای را از خود  به یادگار گذاشته است و در حوزه های مختلف گره هایی راگشوده که عظمت این کار ها را در انتخابات سال گذشته مشاهده کردیم.

علی اکبر محبی افزود : مشارکت بالای حضور مردم نشان دهنده این است که مردم از اقدامات انجام شده رضایت دارند و قطعا مردم به  کسانی دل می بندند که خدمت بیشتری داشته باشد و نمونه عینی این حضور پر شور مردم در تشیع پیکر آیت ا...هاشمی رفسنجانی نشان دهنده اوج خدمات به مردم بود .

محبی تصریح کرد :ما نباید کاری کنیم قضاوت مردم خدچه دار شود زیرا روشنگری یکی از وظایف ماست که باید صورت گیرد و با توجه به اینکه در آستانه دهه فجر هستیم لازم است پروژه هایی که قرار است افتتاح شود به مردم ارائه و اطلاع رسانی شود که قطعا اطلاع رسانی خدمات،  به  مردم آن ها را  امیدوار تر میکند

وی خاطر نشان کرد: اقدامات ارزنده ای در زیر ساخت های کشاورزی ،عمرانی،آب ، برق و گاز  صورت گرفته است همچنین توسعه صنایع مادر بویژه توسعه طرح شمش که به سرعت در حال انجام است و استفاده از ظرفیت های طبیعی مانند نیروگاه خورشیدی ۳۰ مگاواتی از نتایج برجام است

وی در ادامه اظهار داشت : همچنین کنار گذر جاجرم که یکی از پروژه های بزرگ این شهرستان  به نام بلوار آیت ا..هاشمی رفسنجانی نام گذاری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.