جانشین قائم مقام وزیر کشور گفت: در زمینه ترویج عفاف و حجاب کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی برنامه ده گانه‌ای از سوی وزرات کشور ابلاغ شد.

ابلاغ دستورالعمل ۱۰ گانه عفاف و حجاب به دستگاه‌های اجرایی

به گزارش «قدس آنلاین»،  علی ملازاده در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در استانداری مازندران رضایت مندی ارباب رجوع و ترویج عفاف و حجاب  و تحقق دولت الکترونیک را از برنامه های مهم برای تحقق حقوق شهروندی دانست و گفت: در دولت تدبیر و امید زمینه رضایتمندی مردم و کاهش تخلفات اداری فراهم شده است.

ملازاده تاکید کرد:  استان مازندران در زمره استان های برتر و سرآمد در زمینه حقوق شهروندی است و اقدامات و فعالیت های بسیار خوبی در استان صورت گرفته است.

وی وظیفه اصلی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و دفاع از حقوق شهروندی دانست و گفت: در زمینه ترویج عفاف و حجاب کارکنان دولت در دستگاه های اجرایی برنامه ده گانه ای از سوی وزرات کشور ابلاغ شد و انتظار می رود همه دستگاه های اجرایی این برنامه ها را عملیاتی کنند.

ملازاده تصریح کرد: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ۲۵ دستگاه در ارتباط با صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در قالب ۳۱۰ بند و وظیفه باید اقداماتی را عملیاتی کنند.

به گزارش ایسنا، استاندار مازندران نیز در  این نشست گفت: تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم از مصادیق رعایت حقوق شهروندی است.

ربیع فلاح جلودار گفت: در برنامه های وزارت کشور در سال ۹۵ سه محور مهم و اساسی در نظر گرفته شده که تحقق اقتصاد مقاومتی، تکریم ارباب رجوع و مقابله با آسیب های اجتماعی در دستور کار استانداری مازندران قرار گرفته است.

وی افزود: حرکت های فرهنگی برای مقابله با آسیب های اجتماعی باید استمرار داشته باشد.

این مسئول تاکید کرد: مقابله با آسیب های اجتماعی و مبارزه جدی با اعتیاد از اولویت های مهم فعالیت اجتماعی در سال ۹۵ در استان است و در این راستا با توقف رشد طلاق در استان شاهد کاهش طلاق نیز هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: ایجاد آرامش و تنش زدایی از محورهای اصلی فعالیت در استان است و امیدواریم با همت همه مدیران و مردم شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در استان و رعایت حقوق شهروندی باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.