ایلام- بیش از ۱۴ سال از برافراشته شدن اسکلت چند طبقه ساختمان شهرداری ایلام در بهترین نقطه و مرکز این شهر واقع در خیابان تختی می‌گذرد و اغلب مردم سال‌هاست که به خاطر فرسوده شدن این ساختمان رها شده و بلاتکلیفی این پروژه عظیم تأسف می‌خورند.

ساختمان نیمه تمام شهرداری ایلام مرکز خرید می‌شود

قدس آنلاین - بسیاری از مردم می‌گویند: وجود چنین پروژه‌ای که برای ایجاد آن میلیون‌ها تومان هزینه شده و سال‌ها بلاتکلیف است، با هیچ دلیل و برهانی توجیه پذیر و قابل دفاع نیست و شهرداران و شورای اسلامی شهر ایلام در همه این سال‌ها باید در این خصوص به افکار عمومی پاسخگو باشند.

آن‌ها می‌پرسند اگر ساخت این مجموعه برای ساختمان مرکزی شهرداری؛ توجیه فنی و کارشناسی نداشته، چرا بنا شده و میلیون‌ها تومان از بودجه شهر و شهرداری برای آن هزینه و همچنان معلق مانده است؟

آیا شهردار و شورای اسلامی شهر ایلام برای این پروژه که انگشت نمای عام و خاص شده است، تدبیری دارند و چاره‌ای خواهند اندیشید؟

ساختمان شهرداری تعیین تکلیف می‌شود

شهردار ایلام در این باره به خبرنگار ما می‌گوید: عملیات اجرایی این پروژه از سال‌ها پیش آغاز شده است و قرار بوده که در ۷ طبقه ساخته شود.

منت محمدی با بیان اینکه شهرداری ایلام مالکیت این بنا را دارد و شهردار و کارشناسان وقت شهرداری، این نقطه را برای ساختمان اداری شهرداری در نظر گرفته‌اند، اظهار می‌دارد: پس از برافراشته شدن اسکلت فلزی این پروژه؛ این نقطه از شهر به دلیل مسایل فنی، حجم ترافیک، افزایش سازمان‌ها و مدیریت‌های شهرداری و...، برای ساخت و راه‌اندازی ساختمان مرکزی شهرداری ایلام چندان توجیه پذیر نبوده و متأسفانه همچنان بلاتکلیف مانده است.

وی با بیان اینکه بنا داریم با دریافت تسهیلات ارزان قیمت، این مکان را به یک مرکز تجاری مدرن تبدیل کنیم، می‌گوید: با سازمان همیاری شهرداری‌های کشور هماهنگی لازم به عمل آمده تا به منظور تبدیل این پروژه به یک مجموعه تجاری مبلغ ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار شهرداری ایلام قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.