زاهدان-رئیس تعزیرات حکومتی زابل گفت: با توجه به نارضایتی شهروندان از وضعیت بهداشت جامعه در زابل مرکز بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی شهرستان باید نظارت و گشت‌های خود را تقویت کنند.

شهروندان سیستانی از وضعیت بهداشت ناراضی هستند

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین جهان آبادی اظهار داشت: در ۹ ابتدایی امسال ۷۲۰ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان زابل مورد رسیدگی قرار گرفته است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل افزود: این پرونده‌ها در حوزه‌های قاچاق کالا و ارز، کالا و خدمات و بهداشت دارو و دامپزشکی به اداره تعزیرات حکومتی زابل وارد شده که به همین تعداد نیز پرونده رسیدگی و مختومه شده و متخلفان به میزان ۱۱ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال به پرداخت جزای نقدی در حق دولت و شاکیان خصوصی محکوم شده‌اند.

وی بیان کرد: تعزیرات حکومتی زابل به پرونده‌های متشکله در شهرستان‌های هیرمند، هامون، زهک و نیمروز نیز رسیدگی می‌کند.

جهان‌آبادی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی در شهرستان‌های زابل، هیرمند، هامون و نیمروز ۵۴ فقره پرونده توسط ضابطین تشکیل شده که این تعداد پرونده با توجه به نارضایتی شهروندان از وضعیت بهداشت جامعه و واحدهای صنفی قابل قبول نیست و مرکز بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی شهرستان باید نظارت و گشت‌های خود را تقویت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.