بیرجند-معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بااشاره به اقدامات صورت گرفته در طرح تحول سلامت گفت: ساختار طرح تحول نظام سلامت در کشور باز مهندسی می شود

ساختار طرح تحول نظام سلامت در کشور بازمهندسی می شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدعلی صدرالسادات عصر دوشنبه در بازدید  ازبیمارستان در دست احداث رازی بیرجند آخرین روند عملیات ساختمانی و تجهیز امکانات آن را مورد بازدید قرارداد.

 وی با جویا شدن وضعیت تامین نیروهای مورد نیاز این بیمارستان خواستارتسریع  درروند اجرایی وتکمیل وبهره برداری از آن تا پایان امسال شد.

وی سرمایه اصلی وزارت بهداشت  رانیروی انسانی آن خواند و افزود: اگر نیروی انسانی نباشد تمام اعتبارات در اختیار وزارت بهداشت و درمان هم اگر قرار گیرد مابقی مشکلات وجود دارد و راه به جایی نخواهیم برد.

وی افزود: متاسفانه به عنوان مدیران و دست‌اندرکاران در مجموعه وزارت بهداشت نتوانسته‌ایم همه امکانات را برای پرسنل و نیروی انسانی‌مان فراهم کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان طلب ما از بیمه‌های مختلف در سطح کشور است که این روزها درگیر با این مشکلات هستیم و درصدد رفع آنها هستیم.

صدرالسادات افزود: در بخش بهداشت و درمان با کمبود اعتبارات مواجه هستیم و در کنار آن باید بخشی از اعتبارات در زمینه ورزش همکاران و فراهم کردن شرایطی در این زمینه لحاظ شود.

وی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت در کشور اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست که این طرح در نوع خود بی‌نظیر بوده و روز به روز شاهد تحولات در آن هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: اگر به دنبال اهداف طرح تحول نظام سلامت هستیم باید در ساختار نظام سلامت بازمهندسی صورت گیرد و در راستای رسیدن به چشم‌انداز و اهداف کلان طرح تحول نظام سلامت باید شاخص‌ها را بهبود ببخشیم.

صدرالسادات افزود: به برکت طرح تحول سلامت پروژه‌های دیگری در کشور افتتاح شده است و البته منکر وجود مشکلات در این بخش نیستیم و سعی‌مان بر آن است تا نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.