سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی هم به انتقاد از کیفیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پرداخت.

قلعه‌نویی هم به صف منتقدان زمین چمن یادگار امام (ره) پیوست

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر که تراکتورسازی تا حدودی روند خودش را پیدا کرده است. ما هفته گذشته یک بازی سخت داشتیم و استقلال خوزستان بیشتر از ما مستحق برد بود.

وی ادامه داد: بازی مقابل تیم‌های فیروز کریمی سخت است. تیم‌های او خطرناک بازی می‌کنند. اگر به آنها فرصت بدهیم دروازه‌مان باز می‌شود.

سرمربی تراکتورسازان با ابراز تأسف از محرومیت  هواداران تراکتورسازی گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم با جذب بازیکنان جدید بهتر شدیم. در مجموع همه چیز بهتر شده است. از آجورلو هم تشکر می‎کنم.

قلعه‌نویی با اشاره به غایبان تیمش مقابل نفت آبادان گفت: شهرام گودرزی و ادینیو مصدومان ما در دیدار فردا هستند. سعید آقایی هم برای بازی مشکی ندارد. این دو بازیکن مصدوم هم تا آخر هفته به جمع بازیکنان ما اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، خاطرنشان کرد: نسبت به دو ماه پیش شرایط چمن بهتر شده است، اما اگر بخواهیم زیاد از آن استفاده کنیم میهمان چهار هفته خواهد بود، چون این چمن، چمنی که قرار بود باشد، نیست. البته اگر با برنامه از این چمن استفاده شود شرایط بهتری خواهد داشت.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره عملکرد تراکتورسازی و مقایسه آن با پرسپولیس گفت: من دوست دارم که تیم‌هایم همیشه هجومی بازی کنند. در تیم‌های قبلی‌ام همیشه بازی هجومی را ترجیح داده‌ام. در دیدارهای گذشته با اشتباهات بچگانه گل می‌خوردیم، اما به دنبال این هستیم که اشتباهات فردی را در تمرینات برطرف کنیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤالی در مورد مهرداد جماعتی،‌ گفت: با توجه به مصدومیت آقایی، در پست دفاع چپ مشکل داشتیم، اما با آمدن بیک‌زاده و رفع مصدومیت آقایی شرایط‌مان بهتر خواهد شد. هاشم توانایی بازی در هر دو سمت چپ و راست را دارد. ما در پست دفاع بازیکنی جذب نمی‌کنیم، اما به جای سروش رفیعی یک هافبک خارجی باید به خدمت بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.