حساب تعدادی از مدیران فعلی و سابق باشگاه پرسپولیس مسدود شده که این موضوع اعتراض آنها را در پی داشته است.

ماجرای مسدود شدن حساب مدیران پرسپولیس چیست؟/ کلانی: این رفتارها توهین آمیز است!

به گزارش قدس آنلاین، حسین کلانی عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس درباره بحث مالیاتی باشگاه پرسپولیس و این موضوع که وی نیز به دلیل حضورش در هیات مدیره دانشگاه این باشگاه با تهدید کسر از حساب شخصی اش روبه رو شده اظهار داشت: البته آقای جعفر کاشانی بهتر از همه مسایل را می دانند بنده می توانم بگویم موضوع به زمانی برمی گردد که به عضویت هیات مدیره دانشگاه پرسپولیس درآمدم. پس از مدتی که  حدودا دو سال از آن می گذرد دیگر فعالیتی در دانشگاه پرسپولیس نداشته  و کناره گیری کردم. افراد  جدیدی به آنجا رفتند و کار را دنبال کردند. حالا بحث بر سر این است که اعضای هیات مدیره دانشگاه پرسپولیس در آن مقطع مالیات خود را پرداخت نکرده اند. متاسفانه مبلغی نیز از حساب دکتر محمد زادمهر برداشت شده است که به نظر درست نیست.

وی افزود: من اطلاعی ندارم که قرار است از حسابم در روزهای آینده برداشتی شود یا نه البته حسابی هم به آن صورت ندارم اما این داستان حکایت آش نخورده و دهان سوخته است. ما آمدیم برای پرسپولیس و دانشگاه پرسپولیس کاری انجام دهیم اما این اتفاقات افتاد.

وی اضافه کرد: بنده به وزارت دارایی حق می دهم. به هرحال آنها حسابرسی هایی انجام داده اند و سود و زیان مشخص شده است اما بحث این است که وقتی ما برای کمک به باشگاه پا پیش  گذاشتیم و بحث مالی و دریافتی نداشتیم چرا باید این اتفاقات بیفتد. البته امروز بحث مالیات کل باشگاه نیز مطرح است. 

کلانی در پاسخ به این سوال که نگران توقیف اموالش نیست بیان داشت: همه ما هرچه که به دست آوردیم از این مملکت بوده است. یک زمانی هست که به شما می گویند جان و مالت را برای سربلندی ایران تقدیم کن ما نیز هم جان و هم مال مان را می دهیم اما برخی رفتارها توهین آمیز است و آدم علاوه بر توهین احساس می کند تبعیض هایی هم صورت گرفته است ما بدون چشمداشت مالی برای کمک به باشگاه خودمان پذیرفتیم در آنجا مشغول شویم حالا این مباحث برای مان چراهایی را به همراه داشته است. خود من پاسخ این چراها را نمی دانم و این مساله ناراحتم می کند. وقتی شما روی احساس و عشق تان جلو می روید هضم این مسایل دشوار است. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودروی شخصی اش نیز توقیف شده است گفت: بنده خوشبختانه خودرو شخصی ندارم که توقیف شود.

کلانی در پایان گفت:آخرین اطلاعاتی که من دارم وکلای باشگاه در حال گفت وگو هستند و آنها هر تصمیمی بگیرند بنده نیز تابع نظر دوستان خواهم بود. فقط متاسفم دانشگاهی که می توانست پیشرفت کند و به پیشرفت پرسپولیس کمک نماید مسیر حرکتش ناهموار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.