مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش از پرداخت اعتبار ۲۰ میلیاردی برای تامین سرانه دانش‌آموزی مدارس کشور خبر داد.

تخصیص ۲۰ میلیاردی سرانه دانش‌آموزی به مدارس کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، منصور مجاوری مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو باخبرنگار حوزه آموزش و پرورش پیرامون وضعیت سرانه دانش‌آموزی و پرداخت آن اظهار داشت: با توجه به مذاکراتی که روز گذشته با سازمان برنامه و بودجه انجام شده، قرار است ۲۰ میلیارد تومان برای این مساله به مدارس سراسر کشور اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: پیش از این ۹۰ میلیارد تومان به سرانه دانش آموزی اختصاص پیدا کرده بود که اکنون این مبلغ اضافه شده است.

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: برای پرداخت این مبلغ تا پایان هفته اقدامات اداری لازم انجام می شود تا اعتبار تخصیص یافته به ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور و به تبع آن مدارس کشور هفته آینده واریز شود.

مجاوری بیان کرد: از میزان بدهی دولت به آموزش و پرورش، ۳۰ میلیارد به آب و برق مدارس اختصاص یافته و مجددا هم ۲۰ میلیارد تومان برای سرانه دانش آموزی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به پیگیری های انجام شده در آموزش و پرورش در تلاشیم تا پایان سال تحصیلی به تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه به مدارس جامه عمل بپوشانیم.

وی همچنین در خصوص توزیع شیر مدارس و انجام نشدن این امر در برخی مناطق یادآور شد: تامین اعتبار برای این کار که مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان بوده انجام شده و سایر موارد به عهده کمیته توزیع شیر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.