طرقبه - فرماندار طرقبه شاندیز در بازدید از یک واحد تولیدی غذای گرم در شهرک صنعتی توس با ظرفیت یکصد هزار پرس از اعطای تسهیلاتی تا سقف ۱۵ میلیارد ریال به واحدهای تولیدی خبر داد.

دولت تسهیلاتی تا سقف ۱۵ میلیارد ریال به واحدهای تولیدی اعطاء می کند

به گزارش قدس آنلاین سید حسن حسینی اظهار داشت: با توجه به مساله مهم اقتصاد درون زا و نگاه به داخل و در راستای رویداد فرهنگی بین المللی مشهد ۲۰۱۷ ظرفیت هایی از این نوع نقش شایان و برجسته ای در تقویت موقعیت خاص گردشگری طرقبه شاندیز دارد و تولید ۳۳ هزار پرس غذای گرم در هر وعده غذایی با کیفیت بالا و هزینه کم و پخت و آماده سازی این حجم غذا  دغدغه های مجریان مراسمات از بابت پذیرایی را مرتفع می سازد.

سید حسن حسینی ضمن اشاره به اشتغال ۱۰۰ نفر در فاز اول این کارخانه تولید غذای گرم افزود: در آینده نزدیک شاهد افتتاح فاز دوم این مجموعه خواهیم بود که  برای بیش از دویست نفر دیگر بطور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال  می گردد.

وی در ادامه بیان داشت: این پروژه ها که توانایی تولید، عرضه، بازاریابی و فروش از یک سو و باعث ایجاد اشتغال پایدار و مطلوب می شوند از طرف دولت بصورت ویژه حمایت می شوند و تسهیلاتی تا سقف ۱۵ میلیارد ریال با سود پایین به این مجموعه ها اعطا می شود.

گفتنی است این کارخانه واقع در شهرک صنعتی توس شهرستان طرقبه شاندیز از تکنولوزی روز دنیا و دستگاه های خودکار و نیمه خودکار برخوردار است و در ایام پایانی ماه صفر امسال در تست اولیه روزانه یکصد هزار پرس غذا برای زائران پیاده حضرت امام رضا(ع) تولید و توزیع کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.