شهرکرد- کوثر صالحی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شلمزار موفق به کسب عنوان برگزیده در دومین دوره ی مسابقه جایزه سپیدار شد.

جایزه ملی سپیدار به کودک شلمزاری تعلق گرفت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در دومین دوره ی این جشنواره  ۲۰ برگزیده از میان هزاران اثر به دبیر خانه انتخاب و معرفی شد.

کوثر صالحی عضو ۱۱ ساله مرکز فرهنگی هنری شلمزار در بخش شعر سرایی این مسابقه موفق به کسب عنوان برگزیده شد.

وی با ۴ سال سابقه ی عضویت در کانون عضو فعال کارگاههای ادبی است و به فعالیتهایی نظیر، کتابخوانی، نوشتن خلاق، فیلم سازی، کاردستی و...علاقه مند است.

مسابقه جایزه‌ی سپیدار برای نویسندگان و پدیدآورندگان آثار و کتاب­‌های محیط­ زیستی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان و با رویکرد آموزش و فرهنگ­‌سازی به مخاطب کودک و نوجوان برای حفاظت از محیط ­‌زیست برگزار می‌شود.

این جایزه با همکاری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، کتاب­‌های نردبان، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، سازمان حفاظت محیط­زیست، دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتب درسی، آموزش و پرورش،نشریه‌ی دوچرخه ونشریه‌ی کوله‌پشتی پایه­‌گذاری شده است.

 آیین اختتامیه ی این جشنواره با حضور ۲۰ برگزیده از سراسر کشور در روز ۲۹ دی ماه سال جاری همزمان با روز هوای پاک در تهران برگزار می شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.