ایلام- استاندار ایلام گفت: پس از دیدار با سرپرست اورژانس کشور، مقرر شد که یک فروند بالگرد اورژانسی به استان ایلام اختصاص داده شود.

ایلام به اورژانس هوایی مجهز می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مروارید اظهار داشت: استان ایلام با وجود توپوگرافی ویژه و کوهستانی بودن برای مواقع بحرانی و اورژانسی، نیازمند بالگرد و اورژانس هوایی است.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر تعداد مهاجرت از استان ایلام به مناطق دیگر کاهش پیدا کرده است، افزود: برخی مواقع برای اختصاص امکاناتی مانند اورژانس هوایی و بالگرد تعداد جمعیت را در نظر می‌گیرند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه ساخت آشیانه بالگرد در استان ایلام تا نیمه دوم سال آینده به اتمام خواهد رسید، بیان داشت: برای احداث این آشیانه ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

محمدرضا مروارید با بیان اینکه این آشیانه در زمینی به وسعت ۵ هکتار ساخته می‌شود، یادآور شد: ۳۰ میلیارد ریال از اعتبار مورد نیاز برای ساخت آشیانه بالگرد از طرف مدیریت بحران ایلام و ۴۰ میلیارد ریال نیز از طرف هلال‌احمر و مدیریت بحران استان به صورت تدریجی اختصاص داده می شود.

وی خاطرنشان ساخت: پس از دیدار با سرپرست اورژانس کشور، مقرر شد که یک فروند بالگرد اورژانسی به استان ایلام اختصاص داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.