سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش گفت: در دیداری که می توانستیم به راحتی سه امتیاز را کسب کنیم روی اشتباهات فردی گل خوردیم و سه امتیاز را از دست دادیم.

آسیا به ما می خندد/ پاس رو به عقب در استقلال ممنوع است/ خریدهای استقلال بی برنامه بوده است!

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا منصوریان پس از شکست ۲ بر ۱ شامگاه سه شنبه تیمش برابر استقلال خوزستان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: می توانستیم خیلی راحت برنده این بازی باشیم. حریف چهار با هم هجده قدم ما را ندید. در خط دفاع اشتباه فردی از بازیکنی داریم که ۳۴ سالش است و نمی توانیم بگوییم جوان است. اشتباه فردی به ما آسیب زد.

وی افزود: روی دو ضد حمله گل خوردیم. اشتباه کردن برای بازیکن باتجربه ممنوع است چرا که نگاه بازیکن جوان به او هست. با این حال ما روی اشتباه فردی گل خوردیم. اما باید به راحتی در طول بازی پیروز می شدیم.

منصوریان در مورد دلایل شکست تیمش گفت: دلیل اصلی این شکست این است که هیچ جای اشتباه فردی برای تیمی که می خواهد بالا بازی کند وجود ندارد. تیمی که می خواهد حمله کند باید اشتباهات خط دفاعی اش نزدیک به صفر باشد. اما متاسفانه ما دو اشتباه فردی کردیم و طوری بازی کردیم که حریف می خواست. من این اشتباه را می توانم از یک بازیکن جوان بپذیرم اما نمی توانم از یک بازیکن باتجربه این اشتباه را بپذیرم.

وی ادامه داد: با این حال به بازی برگشتیم و می توانستیم گل تساوی را هم بزنیم. نمی خواهم بگویم که به جوانی تیم باختیم. ضمن اینکه باید بگویم که دیگر محروم کردن تماشاگران منسوخ شده است. شاید هواداران تیم های دیگر بیایند بنشینند وسط هواداردان ما و توهین کنند. آیا بازهم ما باید محروم شویم. 

منصوریان ادامه داد: آیا فقط هواداران استقلال هستند که باید محروم شوند؟ شاید هم قلم قرمز گرفته اند و می خواهند فقط هواداران استقلال را محروم کنند. وقتی جوانان ما در زمین هستند و هوادار هم روی سکو نیست این اتفاقات می افتد. مگر شما در فوتبال دنیا دیده اید که یک تیم را از حضور تماشاگرانش محروم کنند. اسپانسرها نابودشان می کنند. در رئال و بارسا مگر این اتفاق افتاده است. این روش غلطی است که بخواهند تماشاگران را محروم کنند. 

وی افزود: پیشنهاد می کنم کلا فوتبال را بدون حضور تماشاگران برگزار کنیم. اگر بخواهیم شمشیر عدالت را وسط بگذاریم هیچ تیمی نباید با تماشاگرانش بازی کند. این روش ها دیگر منسوخ شده است. آسیا به ما می خندد. اگر محروم کنند به نظر شما بازی بعد دیگر هوادار چیزی نمی گوید. با این کارها گلوی هواداران باز می شود.

سرمربی استقلال تاکید کرد: تیم ما امسال نزدیک به 21 میلیارد تومان هزینه کرده ایم که باید در آسیا هم بازی کنیم. خریدهای استقلال در چند سال گذشته بی برنامه بوده است. سه چهار پیش استقلال پنج بازیکن استقلال 10 میلیارد تومان گرفته بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.