رییس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:‌ شهرداری تهران که پول ندارد مترو درست کند، پول ندارد حمل و نقل عمومی را توسعه دهد چرا باید میلیاردها تومان به این خیریه کمک کند.

شهرداری تهران که پول توسعه مترو ندارد چرا به خیریه‌ای میلیاردها تومان کمک می‌کند

به گزارش «قدس آنلاین»، محسن سرخو با اشاره به طرح موضوع کمک به خیریه امام رضا(ع) و بیمارستان مغز و اعصاب گفت: شهرداری تهران که پول ندارد خطوط در دست ساخت مترو را به اتمام برساند، چرا باید میلیاردها تومان به این خیریه کمک کند؟

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران با اعتراض به بررسی موضوع کمک به خیریه امام رضا(ع) و بیمارستان مغز و اعصاب خارج از دستور جلسه شورا اظهار داشت: بی سابقه است یک موضوعی به صورت فی‌البداهه و بدون بررسی در کمیسیون‌ها وارد صحن شورا شود و به صورت نمایشی در مورد آن رای‌گیری کنیم. این موضوع باید در کمیسیون‌های مربوطه بررسی می‌شد.

سرخو تاکید کرد: خیریه‌هایی که احیانا مسئولان، هیات مدیره و هیات امنای آن از منتسبین اعضای شورا و یا شهردار تهران هستند، باید با حساسیت بیشتری مورد بررسی قرار بگیرند. آیا این بودجه‌هایی که شهرداری به آن‌ها اختصاص می‌دهد درست است؟

رییس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: آقای چمران یک روز در صحن شورا اعلام کرد شهرداری ۲۵۰ میلیارد تومان به این خیریه پرداخت کرده است. شهرداری تهران که پول ندارد مترو درست کند، پول ندارد حمل و نقل عمومی را توسعه دهد چرا باید میلیاردها تومان به این خیریه کمک کند.

سرخو افزود : مردم تهران از شدت آلودگی هوا در حال خفه شدن هستند، اینها که دیگر به بیمارستان مغز نمی‌رسند که بخواهند جراحی شوند، یک راست به بهشت زهرا می‌روند تا دفن شوند.

او با کنایه اظهار داشت: مگر در این ترافیک‌ها و آلودگی مغز و اعصابی هم می‌ماند که نیاز به درمان داشته باشد.

این عضو اصلاح‌طلب شورای اسلامی شهر تهران در مورد خیریه های منتسب به برخی اعضای شورای شهر تهران نیز گفت : شهرداری تهران برای توسعه مترو و انجام تعهداتش در اتوبوسرانی پول ندارد، آن وقت ملک مترو را در اختیار این خیریه ها می گذارد، اگر شهرداری تهران پول ندارد پس این بذل و بخشش ها برای چیست؟.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.