شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط مسئولین در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت:در این عرصه باید عزم را جزم و نگاه ها را به این مقوله متمرکز کرد.

باید اقتصاد مقاومتی را به گفتمان حاکم تبدیل کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد شامگاه یکشنبه در دیدار با وزیر دفاع گفت: اقتصاد مقاومتی باید عنوان گفتمان حاکم بر کشور باشد.

حجت‌الاسلام  محمد علی نکونام با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط مسئولین در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی تا حدود قابل قبولی شروع به فعالیت کرده است و در پی آن جلسات متعددی برگزار می شود و ۷ هزار واحد تولیدی در کشور مشخص شده تا در این ستاد مشکلاتشان رفع شود.

وی تأکید کرد: اگر به منابع ، استعداد ها و ظرفیت های داخلی به معنای واقعی نظر نکنیم و آن ها را به میدان نیاوریم اقتصاد مقاوتی در جامعه تحقق نمی یابد.

وی با اشاره به کارشکنی ها، دشمنی ها و فراز و نشیب های جهانی که به کشور تحمیل می شود، تصریح کرد:خود اتکایی راهی برای ماندگاری و دوام کشور و نظام می باشد.

وی در خصوص بحث بیکاری گفت: به دلایل مختلف از جمله رکود، بیکاری جوانان در جامعه یکی از اساسی ترین معضلات استان است.

امام جمعه شهرکرد در پایان با بیان اینکه باید به اقتصاد مقاومتی نگاه یگانه شود خاطر نشان کرد: متأسفانه مسئولین به گزارش دادن بسنده می کنند که با این کار به واقعیات جامعه کمتر توجه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.