یزد– استاندار یزد گفت: شهرداری یزد با ید به بافت تاریخی یزد توجه ویژه ای داشته باشد و توجه به این بافت، مبلمان شهری، فضای سبز و آنچه در ارتباط با رفاه عمومی و تامین آن وجود دارد نشان دهنده حرکت هدفمند است.

شهرداری یزد باید به بافت تاریخی توجه ویژه داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد میرمحمدی صبح چهارشنبه  در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی یزد اظهار داشت: افزایش جمعیت نیاز به اشتغال دارد و با توجه به اینکه ایجاد اشتغال نیاز به سرمایه‌گذاری دارد، باید زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم.

وی افزود: در استان یزد شاهد جهتگیری‌های هدفمند در بخش‌های مختلف از جمله صنعت و تولید هستیم و یزد با معضل کم آبی روبروست، وتامین منابع مالی انتقال آب به یزد از طریق مشارکت مردم انجام شود.

استاندار تصریح کرد: ما نمی‌توانیم بگوییم جمعیت استان افزایش پیدا نمی‌کند و با این عامل روبرو هستیم، افزایش جمعیت هم افزایش مصرف را به دنبال دارد.

وی افزود: بیلان منابع آبی استان یزد تا ۳۲۵ میلیون متر مکعب در سال هم گزارش شده و با این مشکل و معضل در زمینه آب استان یزد روبرو هستیم و این بدان معناست که هر سال سفره‌های آب زیرزمینی ما افت می‌کند و پایین می‌رود، و با افت سفره‌های آب زیرزمینی، کیفیت آب استان هم کاهش پیدا می‌کند.

میرمحمدی خاطرنشان ساخت: یکی از مسائل مهمی که در زمینه آب مورد توجه است، بحث تامین آب شرب است که حتما و در هر صورتی باید برای مردم تامین شود موضوع بعدی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بحث مدیریت مصرف آب است که در این زمینه هم تلاش‌های زیادی صورت گرفته و طرح‌هایی در نظر گرفته شده است​.

استاندار تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به یزد نزدیک به ۳۵۰ میلیارد تومان در سال ۹۵ و بخشی از سال آینده اعتبار ابلاغ شد و تخصیص هم داده شده که انشاالله نقدینگی آن یا به صورت پول یا به صورت اوراق اسناد خزانه تحویل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.