بیرجند-رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از ایمن‌سازی فیزیکی ۲۰ مدرسه حاشیه راه‌ها استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار معادل۲ هزار و ۴۰ میلیون ریال اجرا می شود.

۲۰ مدرسه حاشیه راه‌های خراسان جنوبی ایمن‌سازی  می شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، محمدعلی حسن‌زاده صبح امروز در بازدید از مدارس حاشیه راه‌های شهرستان بیرجند اظهارداشت: تاکنون ۱۵۰ مدرسه حاشیه راه‌ها ایمن‌سازی شدند و علاوه بر آن علایم و تجهیزات نصب شد.

وی بیان کرد: طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های استان در دو بخش ایمن‌سازی فیزیکی محدوده مدارس و ارائه آموزش ایمنی به دانش‌آموزان به اجرا در می‌آید که در بخش آموزش با همکاری آموزش و پرورش استان در قالب تفاهم‌نامه مشترک اقدام خواهد شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: در اجرای این پروژه تجهیزات ایمنی از قبیل چراغ راهنما، بازتاب دوطرفه، خط کشی کف جاده، تابلوی راهنمایی و رانندگی و غیره در محل نصب و اطلاع‌رسانی می‌شود.

حسن زاده بیان کرد: اجرای این پروژه با اعتبار معادل دو هزار و ۴۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی و با انعقاد قرارداد انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: از آغاز اجرای این طرح‌ تاکنون در استان تعداد حداقل ۱۵۰ مدرسه ایمن‌سازی شده است که علاوه بر آن هر سال مرمت علائم تجهیزات نصب شده نیز صورت می پذیرد.

وی بیان کرد: پروژه ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های استان خراسان جنوبی در حداقل ۲۰ مدرسه انجام می‌شود و نسبت به ایمن‌سازی فیزیکی جلوی درب مدارس مذکور اقدام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.