معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید از خدمات آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی به عنوان یک از فجرآفرینان انقلاب اسلامی تجلیل می کند.

بنیاد شهید از خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی تقدیر می کند

 به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن موذنی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی جانباز و آزاده بودند و متاسفانه کمتر روی این موضوع کار شده است.
وی تصریح کرد: به همین منظور در ایام الله دهه مبارک فجر به عنوان یکی از فجرآفرینان از ایشان تجلیل می شود و شخصیت آن یار امام و رهبری را نیز برای جامعه تبیین خواهیم کرد.
موذنی ادامه داد: در دوران انقلاب، آیت الله هاشمی رفسنجانی مورد سوءقصد قرار گرفته شد و ایشان از آزادگان دوران شاه و از جمله زندانیان سیاسی و همچنین جانباز بودند.
وی ضمن تقدیر از حضور مردم برای مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: جامعه در این مراسم وظیفه خودشان را به خوبی انجام دادند و امیدواریم در دهه فجر نیز بتوانیم به نحو احسن از خدمات ایشان تقدیر و تجلیل کنیم.
موذنی خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی رکن رکین انقلاب اسلامی بود و امیدواریم بتوانیم در ایام دهه فجر از خدمات ایشان به خوبی تجلیل کنیم.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که ما رهرو امام، شهدا و ایثارگران باشیم، و آنچه که در این ایام کلیدی است این است که پیام رهبری را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.
رئیس کمیته ایثارگری ایام الله دهه فجر گفت: با توجه به تبلیغات دشمن در فضای مجازی و غیرمجازی امیدواریم در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچنان حافظ انقلاب و نظام باشیم.
وی ادامه داد: دهه فجر بستر بسیار بزرگی برای همه طرفداران نظام است تا فلسفه جهاد و مبارزه را برای آنها تبیین کنیم و امروز جوانان ما باید با اهداف انقلاب آشنا شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.