قزوین- مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: اعتبارات حوزه پیشگیری آسیب های اجتماعی تعیین شده و به زودی اختصاص خواهد یافت.

اعتبارات حوزه پیشگیری آسیب های اجتماعی تعیین شده است

به گزارش قدس آنلاین، محسن قاسمی صبح چهارشنبه در ششمین جلسه صیانت و ساماندهی آسیب های اجتماعی که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد، از تعیین شدن اعتبارات در حوزه پیشگیری آسیب های اجتماعی خبر داد و اظهار کرد: در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح ملی وظایف دستگاه های اجرایی به ۳ بخش پیشگری از مفاسد اخلاقی، کاهش و کنترل طلاق و کاهش اعتیاد تقسیم شده و مسئولیت هر دستگاه ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی اقداماتی جاری و ذاتی دارند، ادامه داد: در حوزه مواد مخدر ۱۸ برنامه و موضوع اصلی درنظر گرفته شده که همه دستگاه های اجرایی باید مشارکت ویژه ای داشته باشند تا شاهد کاهش این معضل اجتماعی باشیم.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری قزوین افزود: دستگاه های اجرایی استان قزوین از وزارتخانه مربوط در حوزه آسیب های اجتماعی پیگیر بوده و برنامه های اولویت دار استان را شناسایی و ابلاغ کنند.

وی با تأکید بر هم افزایی و همگرایی بین دستگاه های اجرایی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ادامه داد: نظارت بر عملکرد دستگاه های متولی در بخش آسیب های اجتماعی استان قزوین در بهمن امسال آغاز می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.