بیرجند- معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی  گفت: پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، از ۸ صبح دوشنبه چهار بهمن ماه سالجاری برای شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.

بلیت های جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی به صورت  اینترنتی پیش‌فروش می شود

به گزارش  قدس آنلاین، سید علی زمزم عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت ویژه پیش‌فروش اینترنتی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به آدرس cinogram.com بلیت خود را خریداری کنند.

وی با بیان اینکه بلیت‌های خریداری شده به آدرس افراد در حساب کاربری خریداران با پیک ارسال خواهد شد افزود:پیش‌فروش بلیت‌ها در شهرستان‌ها از ساعت ۸ صبح دوشنبه چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود و ساعت ۱۲ شب پنجشنبه ۷ بهمن ماه به پایان خواهد رسید.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: بلیط های خریداری شده  مربوط به هر سالن نمایش فیلم از ٢٤ ساعت قبل از شروع جشنواه در همان سالن فقط با ارئه کارت ملی تحویل خریداران محترم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در استانهای ایلام، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان وبلوچستان، کردستان، کرمان، کهکلیویه و بویر احمد، لرستان و هرمزگان  قیمت هر قطعه بلیط تکی ٨ هزار تومان و قیمت فروش بسته ای با تخفیف ٦ هزار تومان تعیین گردیده است

وی گفت: در سایر استانها قیمت هر قطعه بلیط تکی ١٠ هزار تومان و قیمت سری ٨ هزار تومان تعیین شده است.

زمزم با اشاره به اینکه اولویت با فروش بلیط به صورت سری است و در صورت اتمام  فروش  اینترنتی بلیط های سری بلیط تکی عرضه نخواهد شد ادامه داد: علاقمندان امسال می‌توانند بلیت‌های خریداری شده خود را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده کنند، اما برای دیدن فیلم‌ها همراه داشتن بلیت کاغذی الزامی خواهد بود.

وی گفت: علاقمندان خرید بلیت پس از ورود به سایت و ثبت نام با کدملی و مشخصات خود می‌توانند اقدام به خرید بلیت کنند و هر کاربر با کد ملی مشخص، امکان انتخاب حداکثر چهار سانس از سینماها و در هر سانس حداکثر ۲ بلیت را خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.