شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اقداماتی که شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری انجام داده قابل تقدیر است، اما هنوز مدرسه هایی در مناطق محروم وجود دارد که احتیاج به نوسازی و بهسازی دارند.

مدارس برخی مناطق محروم نیاز به نوسازی و بهسازی دارد

به گزارش قدس آنلاین، قاسم سلیمانی ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به خدمات بی بدیل آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی با تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی در کشور گام بزرگی در جهت آموزش کشور برداشت.

سلیمانی افزود: اقداماتی که شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری انجام داده قابل تقدیر می باشد اما هنوز مدرسه هایی در مناطق محروم وجود دارد که احتیاج به نوسازی و بهسازی دارند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در تهران تصریح کرد: این جشنواره که ساخت ۷۰ مدرسه خیری را همراه داشت، گام بزرگی در جهت آموزش استان بود.

وی بیان کرد: نهضت سوادآموزی در استان تحولی بزرگ محسوب می شود که در آینده بی سوادی را در استان ریشه کن خواهد کرد.

سلیمانی با اشاره به توزیع عادلانه اعتبارات آموزش و پرورش در سطح شهرستان ها افزود: هزینه های قبوض مدارس و دیون آن ها از اعتبارات استانی پرداخت شد.

وی تأکید کرد: جشنواره خیرین مدرسه ساز که به میزبانی قشم برگزار می شود باید با شکوه تر و پرثمرتر از جشنواره سال گذشته برگزار شود تا انگیزه خیرین استان در این امر افزایش یابد.

استاندار چهارمحال و بختاری در پایان خاطرنشان کرد: ستاد تخصصی برای اجرای بهتر و برنامه ریزی دقیق جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تشکیل شود و خیرین شناسایی و اعلام آمادگی کنند.

در پایان این جلسه از فرمانداران برتر شهرستان های استان تقدیر و تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.