معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما با بیان اینکه بودجه صداوسیما در برنامه ششم افزایش یافت، گفت: رسانه ملی برای توسعه کمی و کیفی، برنامه سازی، پوشش دیجیتالی و فنی نیازمند مبالغ بیشتری است.

بودجه صداوسیما در برنامه ششم افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محمدعلی عبدالله‌زاده معاون حقوقی و امور مجلس صدا‌و‌سیما، با اشاره به مصوبه مجلس در برنامه ششم توسعه برای افزایش سهم بودجه صدا و سیما اظهار داشت: مجلس در حال حاضر تعامل مثبت و خوبی با صدا و سیما دارد و به مسائل و مشکلات رسانه ملی واقف است و می‌داند که رسانه نیز باید همگام با گسترش ابعاد فناوری، پیش رود که این مهم، نیازمند اعتبار است.

وی ادامه داد: با اینکه تعداد شبکه‌های استانی، تلویزیونی، رادیویی و برون‌مرزی در سال‌های اخیر افزایش یافته اما متاسفانه نه تنها بودجه صدا و سیما افزایش پیدا نکرده بلکه به 4 دهم درصد بودجه عمومی کل کشور نیز کاهش یافته است.

معاون حقوقی و امور مجلس صدا‌و‌سیما همچنین گفت: بودجه صدا و سیما با همکاری نمایندگان مجلس در برنامه ششم توسعه، از 4‌دهم درصد به 7‌ دهم درصد افزایش یافت. البته سازمان صداوسیما برای توسعه کمی و کیفی، برنامه سازی، پوشش دیجیتالی و فنی نیازمند مبالغ بیشتری است، اما همین افزایش بودجه نیز گام مثبتی است، زیرا نشان دهنده درک نمایندگان مجلس از دشواری‌های کار رسانه ملی در مقابله با رسانه‌های معاند نظام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.