کرج-رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت:در بررسی های انجام شده، بیشترین کمک به ستاد از سوی قشر ضعیف بوده به طوریکه در سطح کشور، استان خراسان جنوبی در ۲ سال اخیر بیشترین کمک رقمی و کالا را داشته و این در حالی است که ۷۰ درصد مردم آن مستمری بگیر کمیته امداد هستند.

بیشترین کمک به ستاد عتبات عالیات از سوی قشر ضعیف بوده است

به گزارش قدس آنلاین سلیمان شکری با بیان اینکه البرز نقش بسزایی در بازسازی و مرمت عتبات عالیات ایفا کرده است ادامه داد: این استان در ۲ دهه گذشته نقش بسزایی در بازسازی، مرمت و توسعه عتبا ت عالیات در عراق ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه هزینه تمام خدمات ارایه شده در این اماکن مقدسه از کمک های مردمی تامین می شود، اظهار داشت: وی با اشاره به اینکه در عراق ۱۹۰ پروژه مرمت و بازسازی توسط ایرانیان انجام شده، گفت: البرز نیز در کشور در کمک های مردمی جایگاه خوبی دارد.

وی بیشترین خسارات به عتبات مقدسه در عراق را در زمان حاکمیت حزب بعث دانست و افزود: اکنون دیگر بحث مرمت و بازسازی این اماکن به پایان رسیده و در حال توسعه هستیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز بیان داشت: البرز سال گذشته کار ساخت ضریح حبیب بن مظاهر (ع) را به پایان رساند و امسال نیز عهده دار ساخت ۶ درب ضریح آقاسید محمد (ع)، عموی بزرگوار امام زمان (عج) شده است و امیدواریم در نیمه اول سال آینده کار ساخت به اتمام برسد.

وی کار ساخت این درب ها را در مرحله قلم زنی دانست و گفت: همچنین وظیفه ساخت یک درب حرم امام حسین (ع) به البرز واگذار شده که امیدواریم تا یکی دوماه آینده آن را به ما محول کنند.

شکری با بیان اینکه کرج پیشینه خوبی در طرح های عتبات مقدسه در عراق دارد، اضافه کرد: طرح آبرسانی به نجف اشرف و بازسازی گنبد حضرت علی (ع) از جمله فعالیت هایی است که کرج نقش بسزایی ایفا کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.