کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است ضعف کارگردانی تلویزیونی در دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد باعث شد تا قضاوت دقایقی از بازی را نتوان بررسی کرد.

مظفری زاده: سرنگونی طارمی، پنالتی نبود/  در برخی از صحنه ها نمی توان اظهارنظر کرد

به گزارش قدس آنلاین، سعید مظفری زاده در رابطه با قضاوت محمدرضا اکبریان در دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان می گوید: بازی جذاب تیم های فولاد و پرسپولیس را یک تیم داوری نسبتا باتجربه متشکل از محمدرضا اکبریان، علی نژادیان و طوسی، در حالی قضاوت نمودند که ضعف کارگردان تلویزیونی بازی در عدم پخش مجدد و صحنه های آهسته بازی در پانزده دقیقه ابتدایی، سبب شد تا نتوانیم در مورد یکی دو مورد از صحنه های حساس و بحث برانگیز ابتدای مسابقه که در محوطه جریمه فولاد اتفاق افتاد اظهارنظر کنیم.

او ادامه داد: اما نکته ای که در این پانزده دقیقه درباره داوری می توان اظهار داشت سوت های به موقع و نزدیکی داور به صحنه ها بود که البته در یکی دو صحنه به دلیل عدم جابجایی به موقع وی، باعث برخورد توپ به او شد.  اکبریان در دقیقه ۱۵، خطای بی ملاحظه انصاری بر روی مهاجم فولاد و در دقیقه ۲۶ خطای ماهینی که باعث قطع حمله موثر فولادی ها شده بود را به درستی با کارت زرد جریمه کرد.

به نقل از ورزش سه، مظفری زاده در ادامه گفت: در دقیقه ۳۰ ساسان انصاری، مهاجم تیم فولاد در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد که داور به درستی دستور به ادامه بازی داد و در ادامه اعتراض های پیاپی این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد. دقیقه ۵۶ طارمی که در موقعیت تک به تک با دروازه بان فولاد سرنگون شد که در بازبینی تصاویر تلویزیونی مشخص شد خطایی روی این بازیکن صورت نگرفته است، هرچند شاید دوربین پشت دروازه می توانست ما را در تشخیص درست این صحنه و اظهارنظر قطعی کمک کند.

کارشناس داوری فوتبال ایران در پایان گفت: در دقیقه ۵۷ بار دیگر ضعف کارگردان تلویزیونی سبب شد تا شانسی برای دیدن مجدد صحنه سرنگونی ساسان انصاری در محوطه جریمه پرسپولیس نداشته باشیم تا بتوان راجع به این صحنه اظهارنظر خاصی کرد. در دقیقه ۶۸ کمک داور دوم بازی گل تیم پرسپولیس را مردود اعلام نمود که با توجه به عدم وجود دوربین روی خط باید به نظر کمک داور بازی که زاویه بهتری نسبت به ما داشت احترام گذاشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.