۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 494191

شاید گمان کنید سخن گفتن از رمال و جن گیر و امثالهم این روزها دیگر از مد افتاده است و باید سراغ این قبیل افراد را در داستانها گرفت اما هنوز هم هستند افرادی که نان خود را در جیب افراد ناآگاه و بویژه زنان می‌جویند و اتفاقاً به نتیجه هم می‌رسند.

دستگیری رمالی که یک جن را به 6 زن فروخت

قدس آنلاین - زن جوان و شوهرش مانند بسیاری از خانواده‌های دیگر مشکلاتی داشتند، اما زن گمان می‌کرد که با مراجعه به رمالی که گفته می‌شد با اجنه مرتبط است می‌تواند این مشکلات را از سر راه بردارد.

از دوستش شنیده بود که وقتی به اتاق این مرد رمال وارد شده، او خیلی سریع تمام سرنوشتش را دیده و برایش بیان کرده به او گفته که برای حل مشکلش باید یک جن را وکیل کند که برود و مشکل را حل کند و بخاطر همین مقداری پول از او گرفته بود.

زن جوان هر چند تابحال پا به خانه چنین افرادی نگذاشته بود، اما آنقدر دوستش در گوشش خواند که دست آخر راهی شد. او بخشی از مشکلاتش را در حضور مرد رمال بازگو کرد و جواب مشابهی گرفت، باید یک جن را برای حل مشکلاتت وکیل کنم، نیاز به یک گوسفند هست، گوسفند ماده‌ای که پوستش سیاه باشد و تابحال نزاییده باشد.

زن مانده بود چکار کند و چطور چنین گوسفندی پیدا کند که مرد رمال خودش راه حل را ارایه کرد و به زن جوان گفت: شما نمی‌توانید، پولش را بدهید من خود می‌گیرم و آنرا ذبح می‌کنم، ما به استخوانهای آن نیاز داریم که نباید بشکند و خرد شود، گوشتش را هم از جانب شما به مردم می‌دهم.

زن جوان وقتی از مرد رمال می‌شنود که با این کار مشکلش یکجا و کامل حل می‌شود، النگویش را که بیش از یک میلیون می‌ارزد از دست خارج می‌کند و روی میز مرد رمال می‌گذارد.

روزها از پی هم می‌گذرند و زن به امید حل مشکلش از سوی جن‌ها می‌نشیند، اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد، از دیگر سو وقتی شوهرش متوجه می‌شود که النگوی طلایش را در چه راهی صرف کرده، مشکلات میان آنها دو چندان می‌شود.

زن به رمال مراجعه می‌کند و از او می‌خواهد که هر چه سریعتر مشکل گشایی کند، اما مرد رمال به او جواب سر بالا می‌دهد و حل مشکلش را به گوسفندی دیگر موکول می‌کند.

زن جوان در راه بازگشت از خانه مرد رمال با چند تن از زنان همسایه رو به رو می‌شود که همه آنها به امید حل مشکلات خود یا خانواده به این رمال مراجعه کرده‌اند و هر کدام مبالغ بالایی برای استخدام اجنه پرداخت کرده‌اند اما هنوز هیچ خبری از مشکل گشایی مرد رمال در زندگی خود مشاهده نکرده‌اند.

زن جوان مدتی بعد یقین می‌کند که سرش کلاه رفته است، پس برای اینکه زنان دیگری چون او گرفتار دام مرد رمال نشوند شکایتش را مطرح می‌کند. پرونده شکایت از مرد رمال به کلانتری 29 شیرازی سپرده می‌شود، هنوز پرونده در دست بررسی است که دومین شاکی مرد رمال هم از راه می‌رسد. موضوع بصورت جدی مورد پیگیرد قرار می‌گیرد و پس از ردزنی و شناسایی محل اختفای این رمال شیاد مأموران کلانتری 29 شیرازی عملیات کنترل و مراقبت نامحسوس را اجرا کرده و سپس اقدام به بازداشت وی می‌کنند. به محض دستگیری مرد رمال خیلی از مشتری‌های او پی به کلاهبرداریهای او می‌برند، چرا که متوجه می‌شوند چطور کسی که نتوانسته آینده خود را پیش‌بینی و تغییر دهد، می‌خواهد زندگی آنها را دچار تغییر و تحول نماید.

تعداد شاکیان رمال شیاد به 6 زن می‌رسد، زنانی که هر کدام بیش از یک میلیون داده بودند تا یک جن در اختیار آنها قرار گیرد. مرد رمال که تمام راهها را بر روی خود بسته می‌بیند، به کلاهبرداری 5/6 میلیون تومان از 6 زن شاکی‌اش اعتراف می‌کند.

مأموران همچنین در بازرسی از خانه وی به برگه‌های مشکوکی دست می‌یابند که دستورات خاصی روی آنها نوشته شده است، اما مرد رمال مدعی است که این برگه‌ها مربوط به طب سنتی است.

مرد رمال همچنین اعتراف می‌کند که همدستی دارد، او اگرچه مشخصات همدستش را در اختیار مأموران پلیس قرار می‌دهد، اما وی متواری شده و مأموران برای دستگیری وی نیز نقشه‌های خاصی کشیده‌اند.

سردار امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی ضمن بیان این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار خط قرمز از شهروندان و بویژه زنان جوان خواست تا برای حل مشکلات زندگی خود بجای مراجعه به افراد شیاد یا رمالان به مراکز مشاوره خانواده مراجعه کنند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.