وزارت جنگ رژیم اشغالگر قدس مدعی است قابلیت‌ سامانه رهگیری «پیکان-۳» خود برای آنچه دفع موشک‌ های ایران، حزب‌ الله و حماس توصیف کرد را ارتقاء داده است.

ارتقای سامانه پیکان-۳ برای مقابله با موشکهای ایران،حزب‌الله وحماس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فاکس ۱۳، خبرگزاری آسوشیتدپرس امروز در گزارشی اعلام کرد که رژیم اشغالگر قدس مدعی  است سامانه دفاع موشکی خود را با رهگیرهای جدیدی توسعه داده است.

به گزارشِ آسوشیتدپرس، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سامانه رهگیری «پیکان-۳» (Arrow-۳) را به سپر دفاع موشکی کنونیِ خود اضافه کرده است.

بر این اساس، وزارت جنگ رژیم اسرائیل همچنین مدعی است که افزودن سامانه رهگیری «پیکان-۳» به طور قابل توجهی احتمال حمله موشک‌ های بالستیک را کاهش می‌دهد.

به نوشته آسوشیتدپرس، سامانه دفاع موشکی پیکان-۳ برای ضربه به اهداف خارج از جو زمین و نیز رهگیری موشک‌های بالستیک نزدیک به سایت‌ های پرتاب موشک طراحی شده است. این سامانه با همکاری شرکت بوئینگ آمریکا و صنایع هوا فضای این رژیم توسعه یافته بود.

سامانه رهگیری «پیکان-۳» (Arrow-۳)، بخشی از سامانه دفاعی چند لایه ای است که رژیم اسرائیل مدعی است برای در امان ماندن از تهدیدهای موشکی برد کوتاه و متوسط از سوی نوار غزه و لبنان و نیز موشک‌ های دور برد ایران در حال توسعه می باشد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی می گوید که انتظار می‌ رود که این سامانه در ماه‌ های پیش رو عملیاتی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.