کرمان- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمان گفت: بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در زمینه اشتغال زایی در سال گذشته به مددجویان شهرستان عنبرآباد اختصاص یافت.

توانمندسازی و استقلال مددجویان هدف کمیته امداد است

به گزارش قدس آنلاین، یحیی صادقی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش جبالبارز جنوبی از توابع عنبرآباد کرمان، اظهار کرد: یکی از اهداف کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است تا بتوانند بدون حمایت این نهاد یا نهادهای دیگر روی پای خود بایستند.

وی با بیان اینکه با افتتاح این اداره هزار و ۴۰۰ خانواده این بخش از خدمات کمیته امداد بهره مند خواهند شد، ادامه داد: مددجویان ساکن این بخش برای دریافت خدمات مجبور بودند مسافت ۷۰ کیلومتری را تا مرکز عنبرآباد طی کنند که این مرکز برای سهولت دسترسی مردم به خدمات تأسیس شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمان ادامه داد: سال گذشته بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به مددجویان شهرستان عنبرآباد اختصاص یافت و بیشتر این مبلغ در زمینه اشتغال زایی مردم این شهرستان هزینه شده است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش جبالبارز جنوبی در شهر مردهک با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، امام جمعه بخش جبالبارز جنوبی، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار عنبرآباد و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.
شهرستان عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.