یزد- شهردار یزد از پرداخت مطلوب سهم نیم‌درصد کتابخانه‌ها همچون سال‌های گذشته و با تحقق درآمدهای شهرداری خبر داد.

سهم نیم درصد شهرداری‌ یزد همچون گذشته به کتابخانه‌ها پرداخت خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، محمدرضا عظیمی‌زاده، درجلسه مشترک با فرماندار یزد و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با بیان این خبراظهارداشت: همکاری دو مجموعه کتابخانه‌های عمومی و شهرداری مثبت وخوب می باشد و  همت شهرداری بر این بوده است تا در جهت رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی شهر تلاش کند و در این راستا، همکاری با مجموعه کتابخانه‌ها در اولویت برنامه‌ها بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تحقق درآمدهای شهرداری، پرداخت سهم نیم‌درصد کتابخانه‌ها همچون سال‌های گذشته به صورت مطلوبی انجام شود.

فرماندار یزد نیز دراین نشست اظهار داشت: برای رشد و توسعه کتابخوانی ارتقای وضعیت کیفی کتابخانه‌ها، ضروری می باشد و تلاش برای رشد و پویایی کتابخانه‌ها، کمک به رشد فرهنگ است و باعث بالندگی نسل جوان خواهد شد.

وی افزود: در دوره مدیریت جدید کتابخانه‌های عمومی استان، اتفاقات خوبی در زمینه کیفی‌سازی کتابخانه‌های استان و شهرستان صورت گرفته است که امیدواریم این روند به شکل شایسته‌ای تدوام یابد.

در ابتدای این جلسه محسن رفیعی با تشکر از همراهی و حمایت فرماندار و شهردار یزد از مجموعه کتابخانه‌های عمومی، گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های شهرستان یزد ارائه کرد.

وی در این خصوص گفت: با عنایت پروردگار و حمایت مسئولان، اقدامات ارزشمندی در زمینه بهبود فضای کمی و ارتقای کیفی کتابخانه‌ها انجام شده است ولی همچنان برخی کتابخانه‌های شهرستان نیاز مبرم به بهسازی دارند تا بتوانند به حداقل استانداردها برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.