ورامین- نماینده شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس گفت: در حال حاضر دولت یازدهم ۳۰۰ هزار میلیارد تومان به بانک‌های کشور و ۱۵۰ هزار میلیارد تومان به سازمان بیمه تأمین اجتماعی بدهکار است و این خود یک معضل بزرگ برای دولت است.

دولت ۴۵۰ هزار میلیارد تومان به بانک و بیمه بدهکار است/ امیدی به برجام نیست

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه شب در دیدار با معتمدین شهرستان ورامین اظهار داشت: دشمنان در برهه‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی، کینه‌ورزی‌های مختلفی انجام دادند که در فتنه سال ۸۸  این کینه‌ورزی‌ها بروز پیدا کرد.

وی افزود: همانگونه که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، با هم متحد شدند، در داخل کشور نیز اسناد و صوت‌های منتشر نشده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد افرادی نیز برنامه‌های آن‌ها را اجرا می‌کردند؛ ولی ایستادگی ملت ایران و هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث شد که این نظام باقی بماند.

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا با اشاره به وحدت مردمی در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تصربح کرد: در زمان برگزاری نماز میت بر پیکر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خدا را شکر کردیم که این کشور دارای رهبر است؛ زیرا بیانیه ایشان سبب شد که این جماعت حاضر شده و اجازه ندادند که شکافی در وحدت مردم و جریان‌های مختلف به وجود آید.

نقوی‌حسینی در ادامه با بیان اینکه لبخند زدن به طرف مقابل در برجام نیز عین فتنه است گفت: دشمنی‌ها در برخی صحنه‌ها خود را نشان می‌دهد، که فتنه سال ۸۸  یکی از این صحنه‌ها بود؛ چون اصلاً بحث انتخابات نبود و تکلیف انتخابات کاملاً مشخص بود. امروز نیز  فتنه در دیدگاه‌های سیاسی خود را نشان می‌دهد و استدلال بنده این است که اگر در برجام به طرف مقابل دست داده و لبخند بزنیم، نیز عین فتنه است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور در نشست خبری گفت: رئیس جمهور اعلام کرده که اگر دستاوردهای برجام را نمی‌بینید عینک بزنید، این یعنی طبق بیان رئیس‌جمهور دستاوردهای برجام آنقدر ریز و کوچک است که با چشم عادی دیده نمی‌شود، که این آسیب‌های بزرگی را به همراه دارد؛ برجام دارای مشکلات بسیار زیادی است، ما متن آن را خط به خط بسیار ریزبینانه بررسی کردیم و متأسفانه باید بگویم که خسارات برجام ادامه‌دار است و امیدی به برجام نیست.

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو اظهار داشت: بعد از رهبری، طبق نص صریح قانون اساسی رئیس‌جمهور شخص اول کشور است؛ به همین دلیل باید به درستی انتخاب شود تا جریان غیرانقلابی انتخاب نشود.

نقوی‌حسینی بیان کرد: مردم به اصولگرایان اعتقاد دارند و باور ملی‌شان قوی است، و به همین خاطر پای نظام می‌ایستند و قبول دارند که اگر جایی جریان اصولگرایی موفق نمی‌شود به دلیل عدم رعایت وحدت بین خودشان است، به همین دلیل برای انتخابات سال ۹۶ تأکید بر این است که تنها یک نفر انتخاب شود.

وی افزود: اینکه دولت جمهوری اسلامی شکست بخورد اصلاً باعث خوشحالی ما نیست و اگر کسی اینگونه باشد دیگر فرد انقلابی نیست؛ ولی اینکه عموم مردم دیدگاه متفاوتی در مورد رئیس‌جمهور خودشان دارند و با عناوین خوب از آن‌ یاد نمی‌کنند، این باعث ناراحتی ماست.

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا با بیان به اینکه مردم با باور انقلابی خود فرد اصلحی را انتخاب می‌کنند تصریح کرد: برای انتخابات ۹۶ نیاز نیست که تلاش بسیار زیادی بکنیم تا به مردم بگوییم چه کسی چه دیدگاهی دارد؛ زیرا عموم مردم وضعیت را می‌بینند ولی وظیفه اصولگراها این است که آدرس درست ارائه کنند تا عموم مردم خودشان افراد را بهتر بشناسند و با باور درست و انقلابی خود، افراد اصلحی را انتخاب کنند.

نقوی حسینی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت:‌ درحالی که ۵ تا ۸ میلیون جوان باسوادِ بیکار داریم و ۸۰ درصد بنگاه‌های اقتصادی ما تعلیق شده است، رئیس‌جمهور اعلام خروج از رکود می‌کند؛ که ما خواستیم رئیس‌جمهور، برش اشتغال در منطقه را به ما اعلام کند که اگر برش اشتغال را ندهد آن زمان ما بیکار شدن جوانان در منطقه طی ۳ سال را به شما اعلام می‌کنیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر دولت یازدهم ۳۰۰ هزار میلیارد تومان به بانک‌های کشور و ۱۵۰ هزار میلیارد تومان به سازمان بیمه تأمین اجتماعی بدهکار است و این خود یک معضل بزرگ برای دولت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.