معاون اول رئیس جمهور با یادآوری مشکلات و دغدغه‌های متعدد جانبازان، گفت: یادآوری مشکلات جسمی و روحی جانبازان در کنار تنگنای معیشتی این عزیزان، چیزی جز شرمندگی برای مسئولان به همراه ندارد.

مشکلات معیشتی جانبازان، چیزی جز شرمندگی برای مسئولان ندارد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دیدار اعضای هیات  امناء انجمن جانبازان نخاعی با اشاره به از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، ‌اظهار داشت: زمانی که به جای شعار و سخن گفتن، نیاز به عمل و حضور در صحنه بود، ‌ شهدا، ‌ جانبازان و ایثارگران برای صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران و حراست از خاک کشور فداکاری کردند و کشور را در مقابل تهاجم دشمنان حفظ کردند.

وی افزود: از خداوند می خواهم که ما را یاری کند تا بتوانیم به گونه‌ای عمل کنیم که در پیشگاه شهدا، جانبازان، ایثارگران و نیز امام شهدا شرمنده نباشیم.

معاون اول رئیس جمهور با یادآوری مشکلات و دغدغه‌های متعدد جانبازان و مسائل و دشواری‌های مختلفی که خانواده‌های جانبازان با آن مواجه هستند، تصریح کرد: یادآوری مشکلات جسمی و روحی جانبازان در کنار تنگنای معیشتی این عزیزان، چیزی جز شرمندگی برای مسئولان به همراه ندارد.

جهانگیری با تاکید بر نگاه ویژه رئیس‌جمهور و توجه سایر اعضای دولت نسبت به جانبازان و ایثارگران، یادآور شد: رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران و تامین نیازهای آنان از اولویت‌های مهم دولت است که همواره مورد تاکید روحانی نیز بوده است و دولت با حداکثر توان تلاش خواهد کرد دغدغه‌های جانبازان و ایثارگران که مدافعان اصلی کشور و نظام بوده اند را مرتفع سازد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.