۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 494626

نشریه انگلیسی «میرر» در گزارشی به توصیف گل حیرت‌آور هافبک ایرانی تیم فوتبال آزد آلکمار در بازی برابر تیم گواهد ایگلز پرداخته است.

گزارش میرر از گل استثنایی جهانبخش

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، گلی که بال راست آلکمار، علیرضا جهانبخش در بازی با گو اهد ایلز به ثمر رساند بیشتر شبیه ضربه آزاد در بازی فیفا ۱۷ بود. این جمله خط اول از گزارش توصیفی نشریه میرر انگلیس است که گل چند روز پیش علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی تیم فوتبال AZ آلکمار را زیر ذره‌بین برده و او را به خاطر به ثمر رساندن چنین گل حیرت‌آوری تحسین کرده است.

در این گزارش آمده است: مواقعی وجود دارد که وقتی این ضربات را می‌بینید با تعجب می‌گویید آیا قوانین فیزیک اجازه می‌دهد که چنین ضرباتی زده شود و در دنیای واقعی هم چنین این اتفاقاتی می‌تواند رخ بدهد؟!

گلی که به ثمر رسید با شیب و انحنای خاصی از بالا به پایین می‌آید و این اتفاق، گل را بسیار خاص می‌کند. گلی که علیرضا جهانبخش در پیروزی ۳ بر یک تیمش به ثمر رساند، گل دوم آلکمار بود.

بازیکن ایرانی توپ را از میانه‌های زمین حریف هدفمند به سمت دروازه شلیک کرد و گلی به ثمر رساند که به نظر نمی‌رسید شانسی باشد. این بازیکن ۲۳ ساله وقتی در موقعیت خوبی برای شوتزنی قرار گرفت، تصمیم گرفت شانس خود را برای گلزنی امتحان کند. توپ در شرایطی که به نظر می‌رسد در حال اوج‌گیری است به یکباره رو به پایین آمد تا در گوشه دروازه قرار بگیرد. حاصل این شلیک به ثمر رسیدن گلی زیبا بود که تئو ژارتوئد، دروازه‌بان تیم ایگلز مقابل آن هیچ کاری نتوانست انجام دهد، جز تحسین زیبایی‌ این اتفاق باورنکردنی.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.