بجنورد-سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: درپی حادثه دردناک ساختمان پلاسکو برنامه حامد آهنگی امروز شنبه لغو می شود.

 برنامه های هنری در خراسان شمالی لغو شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر افزود: جنگ شادی حامد آهنگی که قرار بود  عصر امروز دربجنورد برگزار شود با توجه به حادثه دردناک ساختمان پلاسکو لغو و به فردا روز یکشنبه سوم بهمن ماه موکول شد.

وی  تصریح کرد: بلیت های خریداری شده از سوی مردم و علاقمندان برای برنامه حامد آهنگی برای تاریخ جدید اجرا اعتبار خواهد داشت.

حیدری همچنین اظهار داشت : امروز شنبه دوم بهمن ماه سینما گلشن اکران نخواهد داشت .

همچنین در این راستا اجرای برنامه موسیقی مقامی  روز جمعه یکم بهمن ماه در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شیروان لغو شد.

وی خاطرنشان کرد: درپی حادثه غم‌بار و دردناک ساختمان پلاسکو  و ابراز همدردی با تعدادی از هموطنان داغدار کشور و همچنین به پاس احترام به ساحت همه آتشنشانان شجاع و فداکار، شنبه دوم بهمن‌ماه اجراهای صحنه‌ای موسیقی خراسان شمالی برگزار نخواهند شد.

صبح روز ۳۰ دی‌ماه ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری تهران دچار آتش‌سوزی شد و بعد از چند ساعت به‌شکل کامل فروریخت، براثر این حادثه تعدادی از آتش‌نشان‌ها که در حال اطفای حریق در ساختمان بودند، جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.