قم- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خرید از تولیدکنندگان خارجی، در واقع به‌نوعی حمایت از آنان محسوب می‌شود، همچنین دولت با کمک کردن به تولیدکننده‌ی داخلی می‌تواند به اقتصاد مقاومتی رونق ببخشد.

حمایت از تولیدکننده‌ی داخلی می‌تواند به اقتصاد مقاومتی رونق ببخشد

به گزارش قدس آنلاین، عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خرید از تولیدات داخلی سبب رونق اقتصاد مقاومتی می‌شود، گفت: مسئولان باید راه‌کارهایی ارائه دهند که مردم از خرید تولیدات خارجی صرف‌نظر کنند.

آیت‌الله حسن ممدوحی با بیان اینکه چند رکن اقتصاد مقاومتی باید انجام  شود تا بتوانیم آن را در کشور عملیاتی و اجرایی کنیم، گفت: مسئولان باید برنامه‌هایی را در کشور اجرا و طراحی کنند تا مردم از خرید تولیدات خارجی روی برگردانند که این کار سبب وارد شدن ارز به داخل کشور می‌شود همچنین اقتصاد مقاومتی رونق خواهد گرفت.

ممدوحی تصریح کرد: تولیدکننده‌های داخلی هم باید از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت، برتر از تولیدکننده‌های خارجی باشند تا مردم رو به تولیدکننده‌ داخلی بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: خرید از تولیدکنندگان خارجی، درواقع به‌نوعی حمایت از آنان محسوب می‌شود، همچنین دولت با کمک کردن به تولیدکننده‌ی داخلی می‌تواند به اقتصاد مقاومتی رونق ببخشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر می‌خواهیم که امکانات مهمی در همه استان‌ها و شهرها داشته باشیم، باید کمک کنیم تا کشورمان به روی پای خود بایستد و این کار فقط با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی رخ می‌دهد.

وی بیان کرد: پرهیز از اسراف می‌تواند قدم دیگری در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی باشد، ازاین‌رو باید با یک دقت تمامی مصارف را مطابق حاجت قرار بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.