ساری- سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران گفت: حوادث رانندگی روز جمعه در مازندران ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت و خوشبختانه هیچ بیماری با حال وخیم گزارش نگردید.

حوادث رانندگی در مازندران ۱۷ مصدوم برجای گذاشت

ذکریا اشکپور در گفتگو با  قدس آنلاین با اشاره به اینکه مصدومین این حوادث در از سوی اورژانس ۱۱۵ مورد رسیدگی و به مراکز درمانی انتقال یافتند، افزود: اولین حادثه در جاده گوهر باران ساری  روبروی پلاژ ارتش بین پراید و پیکان وانت رخ داد و منجر به مصدومیت پنج نفر شد که همه مصدومین توسط آمبولانسهای پایگاههای اورژانس زاغمرز، ولوجا و طوسکلا به بیمارستانهای امام حسین (ع) و بوعلی نکا منتقل شدند.

وی ادامه داد: تصادف دیگری در جاده قائم شهر محدوده پل تالار مصدومیت هفت نفر دیگر را رقم زد. در این حادثه خودروهای پراید، ریو و نیسان باهم برخورد کردند و مصدومان نیز به بیمارستانهای رازی و ولی عصر(عج) قائم‌شهر انتقال یافتند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران اضافه کرد: تصادف سوم واژگونی پراید در جاده پاسند بهشهر بوده و پنج سرنشین خودرو شامل یک مرد، یک زن و سه کودک ۲ تا ۸ ساله مصدوم و پس از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.