اهواز _رییس اداره ی برنامه ریزی، تأمین و آموزش نیروی انسانی خوزستان گفت: ۲۱۶ داوطلب در قالب ماده ۲۸ قانون استخدامی کشور جذب آموزش و پرورش خوزستان خواهند شد.

۲۱۶ داوطلب از طریق ماده ۲۸ قانون استخدامی جذب آموزش و پرورش خوزستان خواهند شد

به گزارش قدس آنلاین، سید جاسم موسوی از معرفی ۶۵۰ داوطلب به عنوان ۳ برابر ظرفیت جهت جذب در آموزش و پرورش خوزستان خبر داد.

موسوی با اشاره به روند جذب و به کارگیری این افراد اظهار کرد: از حدود ۶۵۰ داوطلبی که به صورت ۳ برابر ظرفیت معرفی شده اند ۴۱۴ نفر مرد و ۲۳۶ نفر زن هستند که پس از سپری کردن مراحل مصاحبه و گزینش تعداد حدودا ۱۳۸ نفر مرد و ۷۸ نفر مرد به عنوان معلم جذب آموزش و پرورش خوزستان خواهند شد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش از طریق دو کانال نیروی انسانی خود را جذب می کند گفت: اولین کانال جذب از طریق آزمون سراسری و تحصیلی در پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دومین کانال جذب از طریق آزمون استخدامی و جذب از میان فارغ التحصیلان واجد الشرایط کلیه دانشگاه های کشور است.

موسوی با اشاره به زمانبندی مراجعه داوطلبان اظهار کرد: برنامه ی مصاحبه داوطلبان از روز دوشنبه مورخ ۹۵/۱۱/۰۴ و بر اساس شهر و رشته خواهد بود و تا روز پنج شنبه مورخ ۹۵/۱۱/۰۷ برای داوطلبان مرد و تا روز شنبه مورخ ۹۵/۱۱/۰۹ برای داوطلبان زن ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دانشگاه فرهنگیان خوزستان به آدرس www.pfzk.cfu.ac.ir  مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.