رشتخوار-همزمان با شهادت جمعی از آتش نشانان که در سانحه فروریختن ساختمان پلاسکو مراسم یادبودی در تعدادی از مساجد و بقاع متبرکه شهرستان رشتخوار با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

مراسم یادبودشهدای آتش نشان  در رشتخوار برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین جمعی از مردم و مسئولان رشتخوار  با تجمع مقابل سازمان آتش نشانی رشتخوار با قرائت فاتحه وقرآن و روشن کردن شمع به آتش نشانان  رشتخوار تسلیت گفتند

در این مراسم امام  جمعه شهرستان رشتخوار، ضمن گرامیداشت یاد این شهدا از آتش نشانان شهید به عنوان قهرمانان عرصه جهاد در راه نجات جان انسان های گرفتار یاد کرد.

حجت ا لاسلام مهدی بهره مند  افزود: ما باید به این آتش نشانان افتخار کنیم که با الگو گرفتن از ائمه اطهار ع  جان خود را در راه خدمت رسانی به مردم فدا کردند.

به گزارش قدس انلاین،مدیر آموزش و پرورش رشتخوار هم خبر از برگزاری یادبو شهدای آتش نشانی در سطح مدارس شهرستان داد و گفت:دانش آموزان امروز با قرائت فاتحه و روشن کردن شمع با خانواده های شهدای آتش نشان همدردی کردند.

محمد قاسمور گفت: حادثه مهیب و دلخراش ساختمان پلاسکو با همه خسارات و زیانهایش نقطه عطفی از روح قهرمانی، ایثار و جانفشانی فرزندان ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی گفت:آتش نشانان قهرمان و جان برکفی که جانشان را سپر حفاظت از جان و مال هموطنان مان کرده اند بار دیگر در عملیاتی دلیرانه عظمت روحیه قهرمانی و پهلوانی خود را به میدان جهاد آوردند و در این راه جام شهادت نوشیدند.

رشتخوار از توابع خراسان رضوی در ۲۰۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.