پس از آتش سوزی و آوار شدن ساختمان پلاسکو در تهران، ایران اسلامی در سوگ این ماجرا و شهادت تعدادی از آتش‌نشانان عزدار شد.

اعلام آمادگی شهرداری اصفهان برای کمک رسانی به آتش‌نشانان پلاسکو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تیترشهر،  پس از آتش سوزی و آوار شدن ساختمان پلاسکو در تهران، ایران اسلامی در سوگ این ماجرا و شهادت تعدادی از آتش‌نشانان عزدار شد. همزمان با این موضوع شهرداری اصفهان در همان لحظات ابتدایی آمادگی خود برای کمک رسانی و اعزام نیرو و تجهیزات برای رسیدگی و کمک به تیم مدیریت بحران این حادثه را اعلام کرد. در این راستا مدیرعامل آتش‌نشانی اصفهان به دستور شهردار اصفهان عازم تهران شد تا هرگونه کمک و یا امدادرسانی در این موضوع را از نزدیک پیگیری کند.

آتشپاد بزرگزاد در این باره گفت: سازمان آتش نشانی اصفهان به دستور شهردار، از همان ساعات ابتدایی آمادگی خود برای کمک رسانی به تیم مدیریت بحران این حادثه را اعلام کرد.

وی ادامه داد: ما آماده‌ایم هم از لحاظ اعزام نیروی انسانی و آتش نشان به محل حادثه و هم از لحاظ اعزام تجهیزات به تهران، خدمت‌رسانی خود را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان گفت: آنچه که تاکنون از سوی ستاد مدیریت بحران این حادثه به ما اعلام شده، تکمیل بودن فضا برای حضور نیروهای آتش نشان و تکامل کامل وسایل و تجهیزات مورد نیاز بوده است.

وی افزود: در چنین حوادثی تجمع و ازدیاد نیروهای کمک رسان سبب ایجاد هرج و مرج و شلوغی شده و به طبع مشکلات مختلفی را ایجاد می‌کند، از همین رو ما در حال آماده باش برای فراخوانده شدن در این حادثه هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.