گروه حوزه‎های علمیه: آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رییس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران، ارتحال آیت‌الله سیدابراهیم خسروشاهی را تسلیت گفت.

پیام رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه در پی ارتحال آیت‎الله خسروشاهی

به گزارش قدس آنلاین، متن کامل این پیام ایشان بدین شرح است:

إنا لله و إنا الیه راجعون

با کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم مدرس برجسته حوزه علمیه استان تهران و همکار گروه اخلاق و عرفان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی جناب آیت‌الله سید ابراهیم خسروشاهی (قدّس سرّه) دار فانی را وداع گفته‌اند.

ایشان که از تلامذه‌ حضرت امام خمینی و علامه طباطبایی (قدّس سرّه ما) بودند، عمر بلند و بابرکت خویش را، سخاوتمندانه صرف تربیت نفوس و خدمات علمی و دینی و پشتیبانی بی‌دریغ از رهبری حضرت امام خمینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تدریس در مدارس علمیه­ مروی و امام رضا تهران نمودند.

اینک این ضایعه مولمه را، از سوی خود و شورا و مرکز مدیریت حوزه، مسولان و مدرسان مدارس علمیه استان و نیز مسولان و اعضای هیات علمی پژوهشگاه، به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی و سایر مراجع عظام تقلید (دام ظلهم)، حوزه‌های علمیه، شاگردان و فرزندان سوگمند آن استاد خلیق و خدوم تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای بازماندگانش صبر و سلامت، و برای آن فقید سعید، غفران و حشر با اولیاء و اجدادش را مسالت می‌دارم.

منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.